کد خبر: ۴۲۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳ 21 May 2017
 دیروز آخرین روز از مرخصی ٢٣ روزه شهردار تهران بود. مرخصی که البته بدون اجازه شورای شهر و تنها با موافقت رییس فعلی آن یعنی مهدی چمران امضا شد. خبرها از انتخابات شوراي شهر تهران نشان مي‌دهد ليست اميد با قاطعيت برنده خواهد بود و اكثريت شوراي شهر بعد از ١٤ سال دوباره در اختيار اصلاح‌طلبان قرارخواهد گرفت.

با تركيب شوراي پنجم تهران، قاليباف ديگر به ساختمان بهشت نخواهد رفت. او البته گزينه‌هاي زيادي پيش رو ندارد. قاليباف و محسن رضايي دو وجه مشترك بارز دارند. هر دو نظامي بوده‌اند و هر دو با يك انصراف و دو شكست در انتخابات رياست‌جمهوري از اين حيث ركورد دارند.

شايد وجه مشترك سوم و چهارمي هم در راه باشد. بازگشت قاليباف به سپاه سومين وجه مشترك او و رضايي خواهد بود و با توجه به نزديك بودن صدور احكام اعضاي جديد مجمع تشخيص مصلحت نظام او نيز مانند فرمانده سال‌هاي دورش مي‌تواند عضو مجمع باشد.

با اين حال با توجه به سابقه ١٢ ساله قاليباف در شهرداري او برخلاف رضايي كه به دانشگاه امام حسين رفته است احتمالا راهي يكي از قرارگاه‌هاي سازندگي سپاه شود.
روزنامه اعتماد 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
سردار رضایی و قالیباف دین خود به انقلاب و در دفاع مقدس نقش آفرینی زیادی کردن در برابر تازه به دوران رسیده ها اگر چه بوی شهردار شدن ؟آقای هاشمی به مشام می رسد اما پدر بزرگوار یشان فداکاری کردن ایشان حتی بوی جبهه و جنگ حس نکردن و یک ساعت اسلحه به دست نگرفتن هر کجا قالیباف و رضایی باشن باز هم همان سردارن زمان جنگ هستن و در قلب بنا به گفته خود این بزرگوار 96 درصد ایران جا دارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
قالیباف انگشت آقامحسن هم نیست. آقا محسن مرد ادب و تواضع و فروتنی و متخصص اقتصاد است.قالیباف نشون داد یه هوچی گر با هوش هیجانی پایین، بی ادب، گستاخ و بی هویت است.فعلا جای سیلی مردم پس کله اش مدت ها خواهد ماند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار