کد خبر: ۴۲۹۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷ 25 May 2017

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران یکی از حامیان جدی محمد باقرقالیباف به حساب می آید. فردی که از ابتدای انتصاب وی به این سمت تمام قد دست به دفاع زد و نگذاشت هیچ گاه شهرداری در برابر شورای شهر پاسخگو باشد. 

هرچند باید همه دوستان چمران و حامیان قالیباف از شورای شهر خداحافظی کنند. اما او حاضر نیست در آخرین روزهای ریاستش هم به روی واقعیت لبخند بزند و عملکرد ضعیف شهرداری تهران را باور کند.

چمران طی 12 سال بر تمامی عیوب شهرداری پرده پوشاند و قالیباف نیز از این فرصت به نفع احسن استفاده کرد. ابهامات مالی و بحث ایمنی شهر تهران که با حادثه پلاسکو بیش از گذشته برجسته شد دو نمونه بارزی بود که شورای شهر تهران به طور قاطع وارد عمل نشد و اقلیت مخالف قالیباف نتوانست کاری از پیش ببرد.

اما امروز که حکیمی پور خبر از ترک مسئولیت تعدای از مسئولین شهرداری بعد از اعلام نتایج انتخابات شورا داد باز هم چمران وارد عمل شد و با لاپوشانی و دفاع عمه جانبه گفت تنها یک نفر از مسئولین آن هم به دلیل سرطان فرزندش در محل کار حاضر نشده است.

اما حکیمی پور تاکید کرد که تعداد افرادی که در محل کار خود حاضر نشده اند بسیار بیشتر از یک نفر است. متاسفانه جانب داری و سیاست بازی های چمران نسبت به شهرداری تهران هم حقوق مردم را ضایع کرد و هم شرایطی را فراهم کرد که شهرداری تهران بتواند به فعالیت های زیر زمینی خود ادامه دهد.

دفاع همه جانبه وی در بسیاری از مسائل از جمله مرخصی رفتن قالیباف در زمان کاندیداتوری نشان داد ریاست شورا تمایلی به احقاق حقوق و رعایت عدالت ندارد .

شورای چهارم به پایان کار خود نزدیک شده و اعضای شورای پنجم برنامه های مفصلی برای آینده دارد اما مردم نگران هستند که این سیاست زدگی به دوره بعد منتقل نشود و مردم در اولویت اصلی باشند.

 متاسفانه دغدغه مردم را داشتن، از مهمترین مسائل است که باید در شورای شهر به عنوان اصلی ترین موضوع مطرح باشد، اما اگرریاست شورا و افراد تاثیرگذار به جای دفاع از حق شهروندان حزب خود را بالا ببرد و مشکلات آن را لاپوشانی کند قطعا مسیر شورای بعدی همان مسیری خواهد بود که در گذشته طی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار