جمعی از سپرده گذاران مؤسسه اعتباری کاسپین در مشهد، صبح امروز 4 خرداد ماه به نشانه اعتراض در مقابل فرمانداری و استانداری تجمع کرده و خواستار تعیین تکلیف وضعیت سپرده هایشان شدند.
کد خبر: ۴۳۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲ 25 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از سایت الف جمعی از سپرده گذاران مؤسسه اعتباری کاسپین در مشهد، صبح امروز 4 خرداد ماه به نشانه اعتراض در مقابل فرمانداری و استانداری تجمع کرده و خواستار تعیین تکلیف وضعیت سپرده هایشان شدند.

قاضی حیدری معاون دادستان مشهد در این رابطه به میزان گفت: دستگاه قضایی پیگیر تعیین تکلیف وضعیت سهامداران است و روز گذشته با 4 نفر از نمایندگان سپرده‎گذاران جلسه‌‏ای داشتیم و قرار بر این شد که استاندار استان طی نامه‌ای مشکلات را به تهران منعکس کند و امیدواریم بانک مرکزی پای کار بیایید.

وی ادامه داد: بیش از یک سال از صدور مجوز این موسسه گذشته و از آنجایی که مجوز یکساله است باید مشخص شود که تمدید شده است یا خیر؟
قاضی حیدری تصریح کرد: باید منابع و دارایی‎های تعاونی‎ها شناسایی شود و بر اساس کارشناسی منابع به موسسه کاسپین منتقل شود تا هرچه زودتر فعالیت این موسسه شروع و متعهد به پرداخت حقوق مردم باشد.

معاون دادستان مشهد  تاکید کرد: بانک مرکزی به مجوزی که داده است وفادار باشد، حساب‏ها باید شفاف باشد و فرمول نحوه کاهش سود به مردم اعلام شود.

گفتنی است؛ موسسه اعتباری کاسپین در چارچوب سیاستهای بانک مرکزی به منظور ساماندهی و تبدیل تعاونیهای اعتبار به موسسات، از تجمیع تعاونیهای اعتبار فرشتگان، امید جلین گرگان، کشاورزان مازندران، حسنات اصفهان، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، الزهرا مشهد، بدرتوس و پیوند از سال 1394 شکل گرفته و مشکلات تعاونیهای مورد اشاره با سهامدارانشان به آن منتقل شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار