نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ؛
تابناک مرکزی: نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه، وزارت کشور و شورای نگهبان باید به تخلفات انتخاباتی رسیدگی کنند تا حاشیه امنی برای متخلفان ایجاد نشود.
کد خبر: ۴۳۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸ 25 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حجت الاسلام سليمي نماینده مردم محلات و دليجان  در مجلس در نشست علنی روز چهارشنبه، 3 خرداد مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با اشاره به تخلفات انتخاباتی گفت: قوه قضائیه، وزارت کشور و شورای نگهبان باید به تخلفات انتخاباتی رسیدگی کنند تا حاشیه امنی برای متخلفان ایجاد نشود.

سلیمی، فساد، رانت و لابی گری را از معضلات اقتصاد کشور دانست و عنوان کرد: دولت در ماه های اخیر تحرکات خوبی داشته لذا لازم است این فعالیت ها را در دولت دوازدهم نیز ادامه دهد.

عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی فتح خرمشهر نشان داد اقتدار و توانمندی کشور، دشمن را در جای خود می نشاند و روحیه جهاد و شهادت اقدامات کشور را به سرانجام می رساند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: از نوبخت می خواهیم به مصوبات دولت در سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی که تحقق نیافته است؛رسیدگی کند.

وی افزود: شرح وظایف وزارتخانه های ادغام شده در گذشته هنوز مشخص نیست و چارچوبی برای فعالیت آنها وجود ندارد.

سلیمی در ادامه خطاب به وزیر راه عنوان کرد: پروژه راه آهن تهران- قم- مرکزی زمین مانده و هنوز پروژه آن نهایی نشده است؛ همچنین لازم است وزیر صنعت نسبت به تأخیر معنادار پرداخت وام به کارخانجات دچار رکود شده و همچنین گرانی زمین های زراعی در محلات و نراق ورود کند.

وی افزود :سهم مردم استان مرکزی از معادن پرداخت نمی شود و فقط گرد و خاک و تخریب آسفالت نصیب آنها شده است؛لذا لازم است دولت جدید مدیران استانی و شهرستانی خود را تقویت کند و به وضعیت آلودگی هوای دلیجان برسد.

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه خواستار تخصیص اعتبار به لایروبی غنوات روستاهای مورد مطالعه قرار گرفته شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار