بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: عملیات تکمیلی طرح هادی روستای اسماعیل آباد شامل آسفالت و زیرسازی معابر این بخش توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان با حجم 40 هزار متر مربع آغاز شده است.
کد خبر: ۴۴۳۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶ 17 June 2017
مجتبی شجاعی روز شنبه در حاشیه بازدید از اجرای طرح هادی روستای اسماعیل آباد بخش مرکزی خاش اظهار داشت: به همت دولت تدبیر و امید این طرح در 2 فاز اجرایی با تجهیزات و ماشین آلات بنیاد مسکن و پیمانکار درحال انجام است.
وی بیان کرد: طی چهار سال اخیر بیشترین تمرکز اعتبارات در شهرستان خاش مربوط به اعتبارات توسعه و همچنین زیرساختهای روستایی بوده است.
وی ادامه داد: حجم برق رسانی ها، توسعه فضاهای آموزشی، توسعه زیرساختهای آب، پروژه های عمرانی دهیاری ها و توسعه بخش کشاورزی و مهاجرت معکوس از نقاط شهری به مناطق روستایی در خاش به ویژه بخش مرکزی این شهرستان نشانه ای از بهبود شرایط زندگی روستایی و خدمات رسانی دولت تدبیر و امید در سالهای اخیر در روستاهاست.
وی بیان کرد: پروژه روکش آسفالت مسیر اسماعیل آباد به جاده اصلی خاش - زاهدان و مسیر اسماعیل آباد به عباس آباد، طرح گردشگری توتستان اسماعیل آباد، ساخت خانه بهداشت جدید و تجهیز و تعمیر مرکز بهداشتی و درمانی روستا، تصویب و تحویل زمین ساخت کتابخانه استاندارد، تصویب و آغاز عملیات ساخت فضای آموزشی جدید در 2 طبقه که فاز نخست آن به اتمام و با پیگیری های فرمانداری و بخشداری فاز دوم آن با پیمانکار جدید به زودی آغاز می شود را از جمله اقدامات انجام شده در این روستا ذکر کرد.
وی ادامه داد: همچنین جدول گذاری و اصلاح معابر، تکمیل طرح هادی روستایی از محل اعتبارات ملی، استانی و مصوب کمیته برنامه ریزی شهرستان در روستای اسماعیل آباد در حال اجراست.
بخشدار مرکزی خاش اظهار داشت: با حفر یک حلقه چاه آب جدید مشکل کمبود آب روستای پنچ هزار نفری اسماعیل آباد برطرف می شود.
شجاعی اظهار داشت: آگاه سازی و اطلاع رسانی دقیق و شفاف از طرحهای عمرانی و مشاوره گرفتن از مردم و استفاده از معتمدان در توجیه اقدامات و انعکاس خدمات دولت به مردم و روستانشینان از مطالبات جدی حضرت امام (ره)، رهبر معظم انقلاب و همچنین از تاکیدات رئیس جمهوری است.
وی بیان کرد: استقبال مردم از مشارکت در آمارگیری پارسال و همچنین شرکت حداکثری در انتخابات 29 اردیبهشت خود نشان دهنده میزان دلدادگی و همبستگی و تعامل بین مردم و مسئولان در این منطقه است.
وی با تقدیر از همکاری علما، دهیاری و شورای اسلامی اسماعیل آباد، آینده این روستا را در پیوند با امنیت و آرامش، تعامل و همکاری، توسعه دانش، صرفه جویی در مصرف آب و تغییر مدل کشت، احترام به معتمدان، علما و مشارکت بیشتر بانوان و جوانان در آبادانی روستا را مطلوب ارزیابی کرد.
به گزارش ایرنا شهرستان 173 هزار نفری خاش از 2 شهر خاش و نوک آباد، سه بخش نوک آباد، مرکزی و ایرندگان و 11 دهستان تشکیل شده و در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر جاده ترانزیتی چابهار - زاهدان - میلک واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار