یک منبع آگاه گفت: در ادامه رشادت های نیروهای قرارگاه قدس سپاه جنوب شرق کشور باقی مانده تیم تروریستی گروهک انصارالفرقان که در ارتفاعات قصرقند مخفی شده بودند، امروز بطور کامل منهدم شد.
کد خبر: ۴۴۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹ 19 June 2017

این منبع که خواست نامش در خبر ذکر نشود، یکشنبه شب گفت سربازان گمنام امام زمان (عج) روز چهارشنبه گذشته با تعدادی از تروریستها در شهر چابهار درگیر شدند که در این درگیری 2 نفر آنان به هلاکت رسیده و پنج نفر دیگر دستگیر شدند.
وی بیان کرد: با پیگیریهای انجام شده مشخص شد که اعضای تیم تروریستی در ارتفاعات قصرقند مخفی شده اند که نیروهای قرارگاه قدس وارد عمل شده و ضمن شناسایی محل اختفای آنان با تروریستها درگیر شدند.
وی اضافه کرد: در این عملیات تعدادی از تروریستها به هلاکت رسیده و علاوه بر انهدام یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده حاوی 600 کیلوگرم مواد انفجاری، 15 بمب آماده اقدامات انتحاری و بیش از 700 کیلوگرم انواع مواد منفجره و ده ها هزار فشنگ جنگی و تعدادی سلاح به غنیمت نیروهای مقتدر قرارگاه قدس در آمد.
این منبع آگاه اظهار داشت: نیروهای قرارگاه قدس با رشادت و تلاش خستگی ناپذیر، در جریان تعقیب و شناسایی اعضای متواری شده این گروهک ظهر امروز در حوالی قصرقند با آنان درگیر شدند.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران لحظاتی پیش در گفت وگویی اظهار داشته است: تیم تروریستی که از روز پنجشنبه در منطقه قصرقند با آنها درگیر شده بودیم امروز به طور کامل منهدم شد.
سردار محمد پاکپور افزود: باقی‌مانده این تیم که بعد از عملیات روز پنجشنبه به کوه ‌های منطقه متواری شده بودند پس از تعقیب توسط تیم‌های اطلاعاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه ظهر امروز در نزدیکی منطقه قصرقند در محاصره افتادند و پس از درگیری به هلاکت رسیدند و کسی از آنان زنده نماند.
گفته می شود در این درگیری پنج تروریست دیگر به هلاکت رسیدند-.ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار