رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از دستگیری اعضای باند سه نفره جاعلان مدرک تحصیلی در زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰ 19 June 2017

ملاشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان گفت: در پی شکایت یکی از نهادهای دولتی مبنی بر اینکه فردی با در دست داشتن گواهی موقت پایان تحصیلات دوره پیش دانشگاهی درخواست تایید اصالت مدرک مذکور را داشته است که در بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان مربوطه مشخص شد مدرک مذکور جعلی و فاقد اصالت است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع کاراگاهان پس از انجام تحقیقات فنی دریافتند متهم بدون اینکه در جلسات کلاس‌های درسی و امتحانات شرکت کند از طریق آشنایی با یک جاعل مدرک تحصیلی در قبال پرداخت وجه نقد مدرک جعلی پیش دانشگاهی را تحویل گرفته و برای تآیید گواهی موقت به یکی از نهادهای دولتی مراجعه کرده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران پس از تحقیقات تکمیلی از متهم و انجام کار فنی و اطلاعاتی باند سه نفره جاعل مدرک تحصیلی را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: متهمان پس از روبه‌رو شدن با ادله و مستندات کافی به دریافت مبلغ 120 میلیون ریال جهت جعل مدرک تحصیلی برای پنج نفر اعتراف کرده که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار