شماری از علمای اهل سنت شهرستان های ساحلی چابهار و کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان مردم را برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.
کد خبر: ۴۴۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲ 22 June 2017
مام جمعه اهل سنت شهرستان چابهار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرکت در مناسبت های ملی به ویژه راهپیمایی ها که در سراسر کشور برگزار می شود یک وظیفه ملی است.
مولوی عبدالرحمن ملازهی افزود: به همه قشرهای مردم در شهر چابهار و بخش های پلان و دشتیاری توصیه می کنم با شرکت خود در راهپیمایی روز قدس از رژیم صهیونیستی اعلام انزجار کنند.
وی گفت: حضرت امام راحل(ره) توجه ویژه ای به مسلمانان جهان داشتند و در حمایت مردم مظلوم فلسطین روز قدس را نامگذاری کردند.
امام جمعه اهل سنت شهرستان کنارک نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: استکبارستیزی و اعلام انزجار از هر گونه ظلم و جور نسبت به مظلومان در اقصی نقاط دنیا از پیام‌ های مهم روز جهانی قدس است.
مولوی ملکی پور افزود: مردم شهرستان کنارک با حضور در راهپیمایی روز قدس وحدت و انسجام خود را نشان خواهند داد و بار دیگر از رژیم صهیونیستی اعلام انزجار خواهند کرد.
امام جمعه شهر نگور بخش دشتیاری نیز گفت: قدس روز تجلی وحدت و همبستگی مسلمانان برای تحقق یک حقیقت است.
مولوی عبدالرحمن عارفی ضمن دعوت مردم شهر و روستاهای چابهار برای شرکت در این راهپیمایی افزود: حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس مسلمانان را قدرتمندتر خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز قدس در شهر چابهار ساعت 11:30 دقیقه از بلوار امام خمینی (ره) آغاز و تا میدان تاسوعای حسینی ادامه دارد و راهپیمایی روز جهانی قدس در کنارک ساعت ۸:۳۰ صبح از میدان بسیج تا بلوار ساحلی برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار