مسئول ستاد استهلال سیستان و بلوچستان گفت: هشت گروه از کارشناسان علم نجوم برای رویت هلال ماه شوال و اعلام عید سعید فطر تشکیل شده و از بعد از ظهر امروز/شنبه/ در شهرستان های مختلف استان فعالیت خواهند کرد.
کد خبر: ۴۴۷۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷ 25 June 2017
حجت الاسلام غلامرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تیم های تخصصی از نیم ساعت قبل از غروب آفتاب در هفت شهرستان سیستان و بلوچستان ساکن می شوند.
وی ادامه داد: این تیم های تخصصی از میان منجمان و کارشناسان این علم تشکیل شده و به انواع ابزارآلات، دوربین های دوچشمی قوی و تلسکوپ مجهز هستند و تمام تلاش خود را برای رویت هلال ماه انجام خواهند داد.
وی تصریح کرد: این ستاد بعد از جمع بندی رصدها و رویت هلال ماه رمضان نتیجه را به ستاد مرکزی و دفتر رهبر معظم انقلاب ارسال خواهد کرد. 
مسئول ستاد استهلال سیستان و بلوچستان گفت: میزان فطریه برای هر فرد 60 هزار ریال معادل 3 کیلوگرم گندم در نظر گرفته شده و کفاره غیرعمد هم به ازای هر روز 20 هزار ریال محاسبه شده است.
حجت الاسلام عباسی اظهار داشت: همچنین افرادی که قوت غالب آنان برنج است باید زکات فطریه و کفاره خود را بر اساس آن بپردازند که میزان زکات فطریه برای این افراد از150 هزار ریال تا 200 هزار ریال معادل 3 کیلوگرم برنج است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
تا بحال در استان سیستان و بلوچستان گندم کیلیویی دوهزار تومان مشاهده نشده است ایرانشهر و زابل که مرکز تولید گندم است شش کیلیو گندم که معادل یک من است 70هزار ریال است برای قشر محروم جامعه سنگین است قیمت نجومی دادن شماها کیلودوهزار قیمت زدین از کشاورز شما کیلو 15000بخرید....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار