امام جمعه ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ضربه موشکی سپاه به مواضع گروه تروریستی داعش عنایت خدا و سیلی محکم جمهوری اسلامی بود.
کد خبر: ۴۴۸۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴ 26 June 2017
حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نماز عید فطر درمصلای فاطمه الزهرا (س) با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص سیلی محکم به دشمنان افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که قبل از اینکه دشمن بخواهد به ما سیلی بزند ما سیلی محکمی به آنها خواهیم زد و حمله موشکی اخیر سپاه پاسداران به مواضع داعش همین سیلی بود.
وی از نیروهای تیپ صالحین سپاه در انهدام تیم های تروریستی در جنوب استان تقدیر کرد و گفت: دشمنان ایران اسلامی بدانند که ایران مقتدر در مقابل هر گونه تهدیدی سیلی محکمی به آنان خواهد زد. 
وی مبارزه با آمریکا و ایادی وابسته به آن و افراد نفوذی را در کشور مهم دانست و اظهارداشت: ملت ایران در مقابل افراد خودفروخته محکم ایستاده است.
امام جمعه ایرانشهر در بخش دیگری از خطبه های نماز عید فطر با تبریک عید سعید فطر افزود: عید سعید فطر روز وحدت مسلمین جهان است.
حجت الاسلام ابطحی با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس این روز را روز همبستگی ملت مسلمان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین عنوان کرد.ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار