کد خبر: ۴۵۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹ 02 July 2017

استاندار سیستان و بلوچستان امروز در جمع شماری از اساتید دانشگاه های استان بیان کرد: امروز با توجه به شرایط حاکم بر منطقه و جهان، ملت سازی یک ضرورت است.

علی اوسط هاشمی افزود: هر حکومتی که به سمت ملت سازی حرکت کرد یعنی به همان میزان از قدرت خویش فاصله گرفته زیرا رای ملت ضامن ماندن بر قدرت است.

استاندار ادامه داد: در انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری هیچ قشری برتر از قشر دیگر در انتخابات نبود و امروز همه به حق خویش واقف و توزیع قدرت را ضامن و مانع تمرکز است.

هاشمی گفت: آنانی که در مقابل اعمال رای برگرفته از حق انسان می ایستند ،تشنه قدرت هستند.

استاندار اظهار کرد: شهید بهشتی می فرماید:ما شیفتگان خدمت ،نه تشنگان قدرت هستیم. کسی که تشنه قدرت باشد در خود بی پروایی ایجاد می کند و این محدودیت پذیر نیست و به دنبال درنوردیدن حق و اختیار دیگران است.

وی تصریح کرد: شان نزول جمهوری اسلامی این نیست که درصدد کسب قدرت و پایداری آن به قیمت دست اندازی بر حق ملت باشم.

وی ادامه داد: ملت پایدار و مسئولان رفتنی هستند بنابراین باید بر محور آرمانها و ارکان انقلاب کار کرد زیرا قدرت عاریه از ملت است.

استاندار تاکید کرد: باید معرفت مردم داری در ما حاصل شود که می شود ثروت.

هاشمی افزود: انتخابات نمایش نگرش مردم بر حق خویش بود و بار بر ما سنگین است. باید با هم افزایی و پرهیز از صف کشی های هدر دهنده و افزایش دامنه تحمل، حق مردم را ادا نماییم و با دادن ایده کشور را به سمت توسعه حرکت داد.

وی گفت: مطالبات مردم را باید جدی گرفت و وقف ملت شد زیرا حضور مردم در انتخابات ارزشمند است و باید جبران کنیم و وقت بگذاریم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
انشالله که جناب هاشمی در دولت دوازدهم اگر بر مسند قدرت بودی دیگه قضعیه جنوب و شمال استان حل شده است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار