دادستان دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان کنارک حاكميت ، عدالت اجتماعي و افزايش احساس امنيت عمومي را ثمره مثبت و سازنده دستگاه قضايي و انتظامي دانست.
کد خبر: ۴۵۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲ 05 July 2017
 
به گزارش تابناک قاضی صفرزاده در ديداربا فرمانده انتظامی شهرستان کنارک هدف مهم و آرماني دستگاه قضايي و انتظامي را استقرار نظم و امنيت در جامعه عنوان كرد و گفت: در مسير ارتقاي آرامش و آسايش مردم و تأمين نظم و امنيت بايد همه توان و كوشش خود را به كار ببنديم. 
وي اجراي عدالت و پيشگيري از وقوع جرم را وظيفه اصلي دستگاه قضايي دانست و افزود: نيروي انتظامي به عنوان بازوي پرتوان دستگاه قضايي در تحقق اين اهداف نقش انكار ناپذير دارد. 
دادستان شهرستان کنارک با قدرداني از تلاش هاي شبانه روزي مجموعه انتظامي منطقه بیان داشت : هيچ جامعه اي بدون نظم و امنيت استوار و پايدار نبوده و نمي تواند در مسير پيشرفت گام بردارد. 
در ادامه اين ديدار سرهنگ "شهرکی" با تبريك فرارسيدن هفته قوه قضائيه، قانون را محور انجام فعاليت ها در عرصه هاي مختلف و رعايت آن را براي همگان ضروري دانست و افزود: نيروي انتظامي نيز با تبعيت از قانون در خدمت آسايش و آرامش مردم است. 
فرمانده انتظامي شهرستان کنارک به نقش موثر تعامل و همكاري في مابين دستگاه قضايي و ناجا در كاهش جرايم اشاره و اظهار داشت: توجه به امر پيشگيري به مراتب آسان تر و كم هزينه تر بوده و جامعه را به سمت پويايي و تكامل سوق مي دهد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار