فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد
فرمانده انتظامی استان از تک یگان های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس به محل دپو سلاح و مهمات گروهک جیش الظلم در منطقه کوه سفید شهرستان سراوان و کشف ده ها قبضه سلاح های سبک و نیمه سنگین از تروریست ها خبر داد.
کد خبر: ۴۵۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 08 July 2017
به گزارش تابناک سردار رحیمی گفت ماموران پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و کنترل نامحسوس تخصصی، از فعالیت عناصر گروهک جیش الظلم برای انجام اقدامات ضد امنیتی در منطقه باخبر شدند و تحقیقات تخصصی خود را برای پیگیری موضوع در ابعاد مختلف آغاز کردند. 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از چند هفته تلاش های شبانه روزی اطلاعاتی و فنی تیم های تخصصی پلیس، ماموران موفق به شناسایی محل دپو سلاح و مهمات گروهک جیش الظلم در ارتفاعات صعب العبور منطقه"کوه سفید" شهرستان سراوان شدند. 
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تیم های اطلاعاتی  و عملیاتی پلیس، پس از تحت نظر قرار دادن منطقه دپو تجهیزات نظامی متعلق به گروهک جیش الظلم، در پاکسازی منطقه، انواع سلاح های سبک و نیمه سنگین شامل، 35 قبضه سلاح کلاش، یک قبضه راکت انداز spg9و سه راکت مربوطه را به همراه یک قبضه توپ ضد هوایی 5/14 که در ارتفاع یک هزار  و 800 متری به منظور هدف قرار دادن بالگرد و سایر اهداف هوایی آماده بکار  و استتار شده بود را به همراه مقادیر متنابهی مهمات کشف کردند. 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: کسانی که بخواند به امنیت پایدار استان خدشه وارد کنند با اشراف اطلاعاتی تیم های تخصصی پلیس، در هیچ نقطه ای از این استان پهناور احساس آرامش نخواهند کرد و نیروی انتظامی با قدرت و شدت با آن ها برخورد خواهد کرد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار