مدیر زندان مرکزی زاهدان خبرداد:
با پایان مهلت قانونی هفتمین دوره از مسابقات کتابخوانی رضوی که در قالب پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) برگزار گردید تعداد ۲۰۰ نفر از مددجویان عضو کتابخانه شهید شوشتری زندان زاهدان در این مسابقات شرکت نمودند .
کد خبر: ۴۵۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۱ 14 July 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان محمد حسین خسروی مدیر زندان مرکزی زاهدان با اعلام این مطلب افزود : این مسابقات با انتخاب چهار کتاب از طریق نهاد کتابخانه های عمومی کشور و با هدف ترویج فرهنگ رضوی و تشویق جامعه به مطالعه و کتابخوانی انجام شده است .
وی ادامه داد : استفاده از کتاب و کتابخوانی برای پیشبرد اهداف فرهنگی زندان یک رویکرد مستمر است که با انجام فعالیت های متنوع ارتباط مددجویان با کتاب و کتابخانه برقرار و از این طریق بر دانش آگاهی و بینش او نسبت به زندگی و جامعه افزوده می شود .
مدیر زندان مرکزی زاهدان با اشاره به وجود قریب به ده هزار جلد کتاب در کتابخانه زندان زاهدان گفت : برگزاری مسابقات ماهیانه کتابخوانی ، مسابقات خلاصه نویسی کتاب ، مقاله نویسی ، تهیه روزنامه دیواری ، برگزاری جلسات آشتی با کتاب و تقدیر از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی از اهم فعالیت های کتابخانه مشارکتی شهید شوشتری در زندان زاهدان است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار