تابناک / مدیرعامل پیشین باشگاه ملوان : آقایان با طناب عده‌ای به چاه رفتند که به ملوان آسیب زدند.
کد خبر: ۴۶۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲ 25 July 2017
تابناک / مدیرعامل پیشین باشگاه ملوان : آقایان با طناب عده‌ای به چاه رفتند که به ملوان آسیب زدند.

مدیرعامل پیشین باشگاه ملوان بندر انزلی معتقد است که در موضوع شکایت بازیکن پیشین این تیم به فیفا، مسئولان استانی باید دخالت کنند.

صادق درودگر درباره شکایت زوران زلاتکوفسکی از باشگاه ملوان اظهار داشت:

    من و همکارانم با قوانین فیفا آشنا بودیم و بعد از اینکه به سختی طلب قبلی ۷۰ درصدی بازیکنان فصل پیش را دادیم، بازیکنان جدید را با پرداخت درصدی جذب کردیم. با وجود مشکلات زیاد، ۹۰ هزار دلار برای این بازیکن آماده کردیم. طبق رأی کمیته انضباطی موظف به پرداخت این پول بودیم که زوران پذیرفت و با مارتیک خاچاطوریان به باشگاه آمد، وقتی پول را دید به یک نفر زنگ زد و با توصیه او ۹۰ هزار دلار را نپذیرفت.

صادق درودگر افزود:

    پس از این حرکت خاچاطوریان نامه‌ای داد و تأیید کرد ما دلار زوران را آماده کرده‌ایم و زوران از دریافت آن امتناع کرد. البته افرادی در اطراف باشگاه حضور داشتند که هر روز پیگیر کار ایشان بودند و برخلاف رأی انضباطی مرتب می‌گفتند سریع همه پول زوران را پرداخت کنیم. بعداً فهمیدیم اطراف ما ظاهر می‌شوند تا اطلاعاتی کسب کنند و به زوران بدهند.

مدیرعامل پیشین باشگاه ملوان با گلایه از برخی افراد که به سمت مالک به این باشگاه آمدند، تصریح کرد:

    یکی از این افراد به زوران توصیه کرد که ۹۰ هزار دلار را نگیرد و از باشگاه شکایت کند. پس از آن، افرادی به عنوان مالک به باشگاه ملوان آمدند که فکر می‌کردند فیفا شوخی دارد و ترتیب اثر خاصی ندادند. در زمان رضاییان،‌ حکم قطعی شد و با درخواست او مهلت گراند دادند. برای کمک حتی به باشگاه ملوان نزد رضاییان رفتم و مدارکی که از زوران داشتم در اختیار باشگاه قرار دادم که اگر برای آنها مفید باشد، از آنها استفاده کنند. حتی زمانی که مشکل ایجاد شد، تلاش کردم این مسئله با پرداخت مبلغ کمتری حل شود.

صادق درودگر با بیان اینکه مسئولان استان باید در حل این مسئله کمک کنند، گفت:

    من در باشگاه ملوان کار کردم، خاطرات خوبی در این باشگاه دارم و دوست ندارم مردم انزلی آسیب ببیند. همت کافی در باشگاه ملوان وجود دارد اما این مشکل همت ملی و منطقه‌ای می‌طلبد. مسئولان استان نمی‌توانند در قبال این پرونده بی‌تفاوت باشند. همه تیم‌ها در کشور، باری از دوش دولت برمی‌دارند و دولت هم باید یکپارچه‌نگر باشد. باشگاه‌هایی چون صبا، شاهین بوشهر و ملوان همگی فرزندان این کشور هستند.

صادق درودگر ادامه داد:

    بودجه‌ای که تیم‌های کشور می‌گیرند باید یکسان باشد و نباید کسی عزیز دردانه باشد که اگر چنین اتفاقی رخ دهد، مطابق با شعارهای انقلاب اسلامی عمل نکرده‌ایم. حل معضل زوران، مطالبه مردم انزلی است و آنها چیزی جز ملوان ندارند. جوانان این منطقه در خطر هستند. مسئولان اکنون به باشگاه سپیدرود که جایگاه بزرگی دارد کمک می‌کنند که کار بسیار خوبی است، اما باید به ملوان هم کمک کنند. باشگاه توسط یک نفر یعنی دنیامالی اداره می‌شود و این یک نفر نمی‌تواند این بدهی سنگین را پرداخت کند.

مدیرعامل پیشین ملوان با اشاره به اینکه بدهی زوران در اسناد منطقه آزاد ثبت شده است، خاطرنشان کرد:

    باشگاه ملوان ۲ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان به بازیکنان بدهی داشت که زوران هم یکی از آنها بود. قرار شد هیئت تسویه منطقه آزاد با طلبکاران خود تسویه حساب کند که یکی از آنها زوران بود. با افراد دیگر تسویه شد اما پولی به زوران داده نشد. متأسفانه بنا به پیگیری یک شخص که بیکار شده بود، مسئولان وقت نیروی دریایی به سازمان منطقه آزاد نامه‌ای نوشتند که لازم نیست شما تیمداری کنید و تیم را پس بدهید. بزرگترین اشکال آن هم برخی افراد بود که از فوتبال انزلی بیرون مانده بودند وگرنه منطقه آزاد بود و مشکلی هم پیش نمی‌آمد.

صادق درودگر افزود:

    آنها نامه‌ای به فرماندهی نیروی دریایی نوشتند و گزارش غلط دادند. این افراد گفتند تیم را از منطقه آزاد بگیرید و ما اسپانسر خوب برای باشگاه جذب می‌کنیم. همین باعث شد که تیم به نیروی دریایی واگذار شود. اسپانسر باشگاه هم «تو زرد» از آب درآمد و با برگشت خوردن چک‌هایش، به زندان افتاد. آقایان با طناب عده‌ای به چاه رفتند که به ملوان آسیب زدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار