معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: انتقال گاز فشرده از ایرانشهر به جنوب استان مشکل نیروگاهها و جایگاههای CNG را برطرف می کند.
کد خبر: ۴۶۷۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 26 July 2017
ایرنا: نبی بخش داوودی اظهار داشت: انتقال گاز فشرده به شهرهای جنوبی سیستان و بلوچستان زمینه اشتغال 800 نفر را به صورت مستقیم و هزار نفر به صورت غیر مستقیم را فراهم می کند.
وی ادامه داد: 400 تانکر در مرحله نخست این طرح کار انتقال گاز فشرده به شهرهای جنوبی استان را برعهده دارند.
وی افزود: هم اینک گاز مورد نیاز سیستان و بلوچستان و شهرهای جنوبی استان از سایر استانهای کشور تامین می شود که با این طرح دیگر نیازی به وارد کردن گاز نیست.
وی بیان کرد: طرح حمل گاز فشرده از ایرانشهر به شهرهای فاقد گاز لوله کشی در جنوب سیستان و بلوچستان با هدف تامین گاز واحد های صنعتی و تزریق گاز به ایستگاهای CNG بوسیله تانکر است.
فرماندار ایرانشهر گفت: تنگنا های موجود در اجرا و عملیاتی شدن پروژه حمل گاز فشرده به شهرهای جنوبی سیستان و بلوچستان در نشستی با مدیران کمپرسور گاز بررسی شد.
داوودی اظهار داشت: در این نشست درباره نحوه تملک 12 هکتار زمین مورد نیاز، ساخت پست 63 کیلو وات برق و نحوه اجرای خط لوله گاز 63 اینچ مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
وی ادامه داد: مقرر شد مدیران شهرستان ایرانشهر در چارچوب اختیارات خود از هیچ تلاشی برای راه اندازی واحدهای فوق فروگذار نباشند.
وی افزود: هماهنگی های لازم با مدیران استانی در خصوص انتقال گاز فشره به شهرهای جنوبی سیستان و بلوچستان نیز باید مدنظر قرار گیرد.
ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار