رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان آمار بالای طلاق و اعتیاد را از مهمترین معضلات کنونی کشور دانست و گفت: آمار طلاق در این استان نسبت به سایر نقاط کشور پایین تر است.
کد خبر: ۴۶۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 26 July 2017
حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مشکلات جامعه با افزایش قضات و شعبه های حل اختلاف کمتر نمی شود بلکه مردم با پیروی از دستورات الهی می توانند از بروز فساد و ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری کنند.
وی بیان کرد: مردم با پیروی از فرهنگ اسلامی و توجه به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر می توانند جلوی بسیاری از آسیب های اجتماعی را بگیرند.
وی تاکید کرد: دستگاه قضایی در مقابل ظلم و ستم به ضعیفان با قدرت کامل ایستادگی خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: مسئولیت ما در نطام جمهوری اسلامی ایران یک امانت است و باید از آن به خوبی پاسداری کنیم.
فرماندار کنارک نیز در این آیین ضمن تقدیر از زحمات رییس دادگستری و دادستان این شهرستان در ایجاد هماهنگی و تعامل همه جانبه با دستگاه های اجرایی اظهار داشت: به برکت هوشیاری نیروهای نظامی و دستگاه قضایی، سیستان و بلوچستان در امنیت کامل به سر می برد.
بیژن بختیارافزود: دستگاه اجرایی به تنهایی نمی تواند تمام امور مملکت را انجام دهد به طور قطع به همراهی دستگاه قضایی نیاز است.
نماینده مردم شهرستانهای چابهار، کنارک، نیکشهر و قصرقند نیز از عملکرد رئیس دادگستری و دادستان کنارک برای رفع تصرف اراضی و برخورد و توقیف کشتی های غیرمجاز قدردانی کرد و افزود: با این اقدام دستگاه قضایی هم اینک شرایط صید برای صیادان محلی بهتر شده است.
عبدالغفور ایرانژاد افزود: امنیت موجود در شهرستان کنارک با هماهنگی و تعامل مسئولان اجرایی، قضایی و انتظامی به نسبت خوب است.
به گزارش ایرنا، در پایان این آیین از زحمات حمید رضا رنجبر قاسمی تقدیر و محمود طوسی به عنوان رئیس دادگستری جدید کنارک معرفی شد.
همچنین از زحمات اکبر صفرزاده تقدیر و مجتبی نکویان به عنوان دادستان جدید شهرستان کنارک معرفی شد.
شهرستان کنارک با 140 روستا براساس سرشماری نفوس و مسکن آبان سال 1395 تعداد 98 هزار و 212 نفر جمعیت با 23 هزار و 600 خانوار در 640 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان وبلوچستان و همجوار آب های اقیانوسی دریای مَکُّران(عمان) واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار