کد خبر: ۴۷۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶ 11 August 2017


مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: در پی سفر معاون بهره برداری و سیر وحرکت راه آهن کشور به زاهدان، تصمیم گرفته شد تا قطار زاهدان- اصفهان بزودی راه اندازی شود.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان ارجونی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به مسیر پرترافیک باری و مسافری بین اصفهان و زاهدان و همچنین تعیین سیستان و بلوچستان به عنوان مقصد گردشگری، راه اندازی این قطار ضروری است.

ارجونی در ادامه گفت: راه اندازی این قطار با مشارکت بخش خصوصی انجام می شود که امیدواریم براساس افزایش ضریب اشتغال و جوابگویی به سرمایه گذاری های لازم بخش خصوصی ، حرکت این قطار تداوم و ادامه مسیر داشته باشد.

مدیر کل راه آهن جنوب شرق کشور هم در این خصوص با اشاره به جابجایی بیش از 152 هزار نفر مسافر طی پارسال  از طریق راه آهن گفت: بیشترین مسافرین راه آهن در سال گذشته از مسیر تهران - زاهدان بوده است .

ارجونی با اشاره به افزایش 28 درصدی جابجایی مسافر از طریق راه آهن جنوب شرق گفت: در چهار ماه گذشته حدود 55 هزار نفر مسافر جابجا شده است .

وی اظهار کرد: پروژه راه آهن چابهار – زاهدان- مشهد نیز ظرفيتي بزرگ و زمينه ساز توسعه همه جانبه استان است.

وي افزود: با پيگيري مسئولان استان علي الخصوص استاندار سيستان و بلوچستان استان به سمت توسعه و پيشرفت خيز  بلندي برداشته است.

مديركل راه آهن جنوب شرق با اشاره به اينكه استقبال مردم از ظرفيت قطارهاي مسافري باعث افزايش تردد قطارها مي شود،گفت: جهت رفاه حال مردم استان قطار چهار تخته رجاء با امكانات كامل در مسير زاهدان به تهران قرار گرفته است.

ارجوني راه آهن را محور توسعه دانست و تاكيد كرد: راحت ترين و ارزان ترين وسيله جهت جابه جايي بار و مسافر ناوگان حمل و نقل ريلي است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار