امام جمعه ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به دشمنی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: استکبار جهانی به ویژه آمریکا به دنبال نفوذ در کشور است و مسئولان باید بیش از پیش مراقب نفوذ دشمن باشند.
کد خبر: ۴۷۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷ 12 August 2017

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر اظهار داشت: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا هیچ وقت از دشمنی با انقلاب اسلامی دست نکشیده وهمیشه سعی داشته به شیوه های متعدد از جمله فرهنگی و سیاسی به داخل کشور نفوذ کند.
وی بیان کرد: آمریکا با نفوذ خود در کشور به دنبال سست کردن پایه های انقلاب اسلامی است که با هوشیاری مردم با بصیر ایران اسلامی و درایت مسئولان نظام تمام نقشه های آنان خنثی شده است.
وی بیان کرد: آمریکا از آنجایی که نتوانسته در داخل کشور نفوذ کند به دنبال مذاکره است تا از این طریق به اهداف شوم خود برسد.
وی ادامه داد: خوشبختانه رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به این نقشه شوم دشمن به مسئولان دستگاه دیپلماسی هشدارهای لازم را داده اند.
امام جمعه ایرانشهر گفت: آمریکا به دنبال نفوذ و بازرسی از تاسیسات نظامی و راهبردی کشور است که به مانند عراق با ما رفتار کند.
حجت الاسلام ابطحی خاطر نشان کرد: ملت ایران و مسئولان کشور هیچ گاه چنین اجازه ای به دشمنان نظام جمهوری اسلامی نخواهند داد.
وی با اشاره به مراسم تحلیف ریاست جمهوری در مجلس شورای اسلامی افزود: این مراسم به خوبی برگزار شد اما متاسفانه با حاشیه هایی نیز از سوی برخی از نمایندگان مجلس رو به رو بود.
وی همچنین حادثه تروریستی در افغانستان رامحکوم کرد و گفت: تکفیری ها بعد از شکست در عراق و سوریه به دنبال جنایت در این کشور هستند.
ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار