کد خبر: ۴۷۸۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۲ 15 August 2017
فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه ما به درخواست دولت های عراق و سوریه به این کشورها وارد شدیم، گفت: ما زمانی وارد عراق و سوریه شدیم که تروریست‌ها به خطوط قرمز ما نزدیک شده بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه تجلیل از خانواده شهید محسن حججی که صبح امروز در ستاد فرماندهی نیروی زمینی برگزار شد، اظهار داشت: امروز میدان‌های جهاد و دفاع ما از مرزهایمان بیرون رفته و میادین عملیاتی‌مان توسعه یافته است.

وی ادامه داد: دشمن پس از جنگ تحمیلی انواع و اقسام توطئه ها را بکار بست و چند سال است در جنوب شرق و غرب و شمالغرب و جنوب غرب با تروریستهایی که با حمایت استکبار و ال سعود خبیث آمده اند درگیر هستیم اما کشور در آرامش خوبی بسر می‌برد و امنیتمان قابل قبول است.

پاکپور افزود: در مرزهای عراق، ارتش عراق مستقر نیست و تروریستها آن سوی مرز هستند و اقلیم شمال عراق و نوار مرزی دست حکومت اقلیم نیست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: علاوه بر همه اینها، در چند سال اخیر با جبهه دیگری در سوریه مواجه شدیم و تکفیری ها با حمایت استکبار و عربستان به عراق و سوریه حمله کردند و اگر جلوی آنها گرفته نمی‌شد، از دمشق نه کربلا و نجف و شیعه اثری نمی‌ماند اما جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حرم اهل بیت ورود مستشاری پیدا کرد.

پاکپور تصریح کرد: ما در سوریه و عراق به درخواست دولت آنها ورود مستشاری پیدا کردیم و مثل امریکایی‌ها و دیگران بدون اجازه وارد این کشورها نشدیم.

وی گفت: ما زمانی وارد عراق و سوریه شدیم که تروریست‌ها به خطوط قرمز ما نزدیک شده بودند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: آزادسازی حلب، اتفاق بسیار مهمی بود که کمر تروریست‌ها و پشتیبانان آنها را شکست و البته ما هم در این راه شهدای زیادی دادیم.

پاگپور اظهار داشت: آیا اگر ما اگر نظاره گر بودیم که سوریه و عراق به دست تروریست‌ها بیفتد، دیگر در کشورمان امنیت داشتیم؟ خیر قطعا با وجود سرویس‌های جاسوسی آل سعود و تروریست‌ها امنیت ما هم به خطر می‌افتاد.

وی با بیان اینکه جوانان و پاسداران زیادی هستند که آماده اند انتقام خون شهید حججی و شهدای مدافع حرم را بگیرند، افزود: لزومی ندارد بگوییم چطور انتقام می‌گیریم اما هدف ما گرفتن انتقام است و در این راه مصمم هستیم.

در ادامه این برنامه پدر شهید حججی نیز در سخنان کوتاهی، ضمن تقدیر از اقدامات رزمندگان سپاه در مقابله با تروریست‌ها گفت: پسر من سرباز کوچک نظام بود و امیدوارم خدا کمک کند تا همه با هم راه شهدا را ادامه دهیم و در قیامت رو سفید شویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار