وکیل احمدی نژاد اعلام کرد از فیاض شجاعی، دادستان دیوان محاسبات به اتهام افترا و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی شکایت می شود.
کد خبر: ۴۷۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۰ 15 August 2017
به گزارش پارس نیوز، عادل حیدری، وکیل احمدی‌نژاد، نوشت: «از فیاض شجاعی، دادستان دیوان محاسبات، به اتهام افترا و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی، شکایت می‌شود».
فیاض شجاعی، دادستان دیوان محاسبات کشور، یکشنبه ۸مردادماه، در گفت‌وگو با روزنامه‌ی «اعتماد» گفته بود که محمود احمدی‌نژاد، ۷ پرونده‌ی تخلف دارد که به آنها رسیدگی‌شده و براساس احکام قطعی صادرشده برای آنها، محکوم به جبران بیش از ۱۱ هزار و ششصد میلیارد تومان تخلفات نفتی در زمان ریاست‌جمهوری خود شده است که البته کل اموالش هم کفاف آن را ندارد.
احمدی‌نژاد، ۹ مردادماه، با انتشار نامه‌ای خطاب به مردم ایران، سخنان فیاض شجاعی را در مورد تخلفات مالی خود تکذیب کرد و وعده داده که به‌زودی ابعاد این «سناریو» را برای روشن خواهد کرد. او صحبت‌های شجاعی را مصداق مجرمانه‌ی اشاعه‌ی اکاذیب به‌قصد تشویش اذهان عمومی دانست و نوشت: «رفتار و اقدامات این فرد که به پشتیبانی صاحبان قدرت تکرار می‌شود، برخلاف قانون اساسی و مستوجب تعقیب قضایی است».
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار