اکبر رنجبرزاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس از جو مثبت مجلس نسبت به حجتی و شریعتمداری خبر داد.
کد خبر: ۴۷۸۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۱ 15 August 2017
اکبر رنجبرزاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس از جو مثبت مجلس نسبت به حجتی و شریعتمداری خبر داد.
 
به گزارش قانون به نقل از انتخاب،رنجبر زاده  اظهار داشت: حجتی با معارض و مخالف کمی مواجه است و جو کلی مجلس نسبت به ایشان مثبت است.
 
وی افزود: البته برخی مدیران حجتی ضعف هایی دارند و ما نسبت به این موضوع گله مند هستیم و امیدواریم در این باره اصلاحاتی صورت بگیرد.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه حجتی انسان متعهد و توانمندی است، گفت:  جو مجلس نسبت به او مثبت است.
 
رنجبرزاده همچنین از شانس بالای شریعتمداری نیز برای کسب رای اعتماد در مجلس خبر داد.
 
وی گفت: گزینه پیشنهادی روحانی برای وزارت صنعت، مدیر عاقل و خوبی است و کمتر شنیدمم مخالفتی با ایشان وجود داشته باشد.
 
 عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه فضا نسبت به شریعتمداری مثبت است، گفت: پیش از شریعتمداری، فردی را در وزارت صنعت داشتیم که در این وزارتخانه تحرک زیادی ایجاد نکرد، اما من فکر میکنم شریعتمداری از تسلط بالایی نسبت به سلف خود برخوردار است.
 
رنجبرزاده تاکید کرد: معتقدم با حضور شریعتمداری، وزارت صنعت چندین درجه موقعیتش ارتقا پیدا خواهد کرد.
 
وی همچنین رای احتمالی شریعتمداری در مجلس را بالا توصیف کرد.
 
ظریف، قاضی زاده، زنگنه و علوی به سادگی از مجلس رای اعتماد می گیرند/ رضایت مجلسی ها از وزارت بهداشت
ابوالفضل موسوی بیوکی عضو شورای مرکزی فراکسیون امید در مصاحبه با «انتخاب»، افزود: طرح تحول سلامت توانسته که در تحقق اهدافش موفق باشد و نماینده های مجلس از عملکرد وزیر بهداشت در حوزه های انتخابیه شان راضی هستند.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: وزیر بهداشت از جمله وزرای موفق دولت دوازدهم بوده است، در حرفه خودش  تخصص دارد، بسیار فعال است  و به نقاط مختلف کشور نیز سفر می کند که اینها از جمله ویژگی های مثبت دکتر هاشمی برای تصدی مجدد وزارت بهداشت است.
ابوالفضل  موسوی بیوکی افزود: طرح تحول سلامت توانسته که در تحقق اهدافش موفق باشد و نماینده های مجلس از عملکرد وزیر بهداشت در حوزه های انتخابیه شان راضی هستند.
نماینده مردم یزد، همچنین درباره وضعیت سایر وزرای پیشنهادی دولت هم توضیح داد: چند نفر از وزرای دولت مثل آقایان زنگنه، هاشمی، علوی و ظریف که کارنامه موفقی داشتند، دوباره از مجلس رای اعتماد می گیرند، زیرا پرونده کاری و عملکرد آنها کاملا شفاف است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار