به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، در راستای مقابله با برق دزدی و برخورد قانونی با متخلفان، سه سارق که از اهالی شهرستان میناب استان هرمزگان بوده اند در شهرستان منوجان دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۷۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰ 15 June 2015
این متهمان اقدام به سرقت بیش از 165 کیلوگرم سیم برق از روستاهای چپل دهنو و ریگ زرریز و همچنین روستای گنج آباد از توابع شهرستان منوجان کرده بودند. بنا به ماده 659 کتاب پنجم تعزیرات و همچنین ماده 19 قانون مجازات اسلامی مصوب سال 1392 و رعایت ماده 134 قانون فوق، متهما ...
به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، در راستای مقابله با برق دزدی و برخورد قانونی با متخلفان، سه سارق که از اهالی شهرستان میناب استان هرمزگان بوده اند در شهرستان منوجان دستگیر شدند.
این متهمان اقدام به سرقت بیش از 165 کیلوگرم سیم برق از روستاهای چپل دهنو و ریگ زرریز و همچنین روستای گنج آباد از توابع شهرستان منوجان کرده بودند.
بنا به ماده 659 کتاب پنجم تعزیرات و همچنین ماده 19 قانون مجازات اسلامی مصوب سال 1392 و رعایت ماده 134 قانون فوق، متهمان هر کدام به تحمل شش سال حبس تعزیری و همچنین تحمل 148 ضربه شلاق تعزیری محکوم شدند.
این پرونده در شعبه اول دادگاه عمومی دادگستری شهرستان منوجان رسیدگی شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار