در مسابقات قرآن مددجویان مرد زندان‌های سراسر کشور صورت گرفت
در بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن مددجویان منطقه ۲ کشور که به میزبانی استان لرستان و در شهر خرم آباد برگزار شد مددجویان زندانهای استان موفق به کسب مقام در رشته های مختلف قرآنی شدند.
کد خبر: ۴۸۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۴ 22 August 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان در بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن مددجویان منطقه ۲ کشور که به میزبانی استان لرستان و در شهر خرم آباد برگزار شد مددجویان زندانهای استان موفق به کسب مقام در رشته های مختلف قرآنی شدند.
در این دوره از مسابقات مددجویان "محمد یعقوب . ش" رتبه اول قرائت تحقیق، "حبیب الله .گ" مقام دوم رشته حفظ کل قرآن کریم و "احمد . ن" مقام دوم رشته مفاهیم قرآن کریم را کسب نمودند.
گفتنی است بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم مددجویان مرد زندان‌های کشور به مدت دو روز در شهرستان خرم‌آباد برگزار گردید.

در این دوره از مسابقات 108 نفر از مددجویان مرد زندان‌های سراسر کشور در 4 رشته مفاهیم، قرائت، اذان و حفظ به رقابت پرداختند.

 داوران برجسته و بین‌المللی همانند امیر محمدیان، علی‌اصغر برومند و محمدرضا جنتی کار داوری و ارزیابی این مرحله از مسابقات را بر عهده داشتند.

افراد شرکت‌کننده در این مسابقات از 15 استان کشور وبه تفکیک رشته‌ها، 13 نفر در رشته مفاهیم، 12 نفر در رشته قرائت، 14 نفر در رشته اذان و 69 نفر در رشته حفظ شرکت کردند.

گفتنی است این مسابقات باهدف پیش برد اهداف اصلی سازمان زندان‌های کشور که اقدام تأمینی و تربیتی زندانیان است، برگزار شد.
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار