در ادامه مراسمات هفته دولت روی داد
در گرامی داشت هفته دولت و با حضور امام جمعه، فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی 8 پروژه برق رسانی و بهداشتی در نوک آباد خاش راه اندازی شد.
کد خبر: ۴۸۴۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰ 27 August 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان فرماندار شهرستان خاش گفت: هفت پروژه رسانی با هزینه حدود 13 میلیارد ریال و بهره مندی 160 خانوار افتتاح شدند.
محمداکبر چاکرزهی بیان کرد: یک پروژه اورژانس نیز در شیرآباد گوهرکوه نوک آباد نیز با اعتبار 650 میلیون ریالی به بهره برداری رسید.
وی افزود: کلنگ ساخت یک واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی ره در نوک آباد نیز در زیربنای 60 متر و مساحت سیصد متر مربع و هزینه 600 میلیون ریالی به زمین زده شد.
به گفته علیرضا ریگی رئیس کمیته امداد نوک آباد 10 پروژه مسکن محرومین با مشارکت این نهاد و سپاه با هزینه تقریبی 3 میلیارد ریال اجرا شده و قابل افتتاح است.
امام جمعه، فرماندار و مسئولان خاش ضمن حضور در مزار شهیدان گمنام شهر نوک آباد گرامی داشت یاد شهیدان از پروژه درمان بستر شهر نوک آباد که از هدایای مقام معظم رهبری به مردم منطقه بوده و برای اجرای آن حدود 19 میلیارد ریال هزینه می شود و در دهه فجر امسال آماده بهره برداری است، بازدید کردند.
به همین مناسبت از مدیران و کارکنان نمونه دولت در شهرستان خاش تجلیل شد.
همه روزه در گرامی داشت هفته دولت همایش پیاده روی خانوادگی از ساعت 18 هر روز برگزار می شود.
برچسب ها: نوک آباد ، خاش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار