در ادامه مراسمات هفته دولت روی داد
در گرامی داشت هفته دولت 8 پروژه کشاورزی، و خانه محرومین در بخش مرکزی خاش سیستان و بلوچستان با حضور امام جمعه و فرماندار و مسئولان محلی افتتاح شد.
کد خبر: ۴۸۴۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶ 27 August 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان بخشدار مرکزی شهرستان خاش گفت: شش واحد مسکن محرومین زیر پوشش بهزیستی با 108 میلیون تومان هزینه، یک واحد مرغداری و یک واحد پرورش کبک هر کدام با هزینه 7 میلیارد ریال اعتبار راه اندازی شدند.
حمزه کرد جانشین مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاش گفت: در هفته دولت 18 پروژه کشاورزی در این شهرستان در مباحث توسعه باغات، شیلات، آبیاری نوین و غیره با با هزینه 15 میلیارد ریال افتتاح می شوند.
محمداکبر چاکرزهی فرماندار شهرستان خاش گفت: دولت به مردم منطقه نگاهی ویژه دارد که در همین ایام هفته دولت قریب به 60 پروژه مختلف در خاش افتتاح می شوند.
حجت الاسلام غلام رضا دهقان امام جمعه خاش هم بر ضرورت اهمیت دادن به مبحث تولید و اشتغال و حمایت از سرمایه گذاران توانمند بومی تاکید کرد.
مجید جمالزهی سرمایه گذار بخش خصوصی و مالک پروژه پرورش کبک گفت: این پروژه با هفت میلیارد ریال اعتبار ایجاد و ظرفیت پرورش حدود شش هزار قطعه کبک در هر دوره و اشتغال برای 12 نفر را دارد.
آریان شادمان مجری پروژه مرغداری 20 هزار قطعه ای اسماعیل آباد بخش مرکزی خاش گفت: برای اجرای این پروژه افزون بر هفت میلیارد ریال از سرمایه بخش خصوصی هزینه شده است.
برچسب ها: خاش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار