فرمانده انتظامی شهرستان چابهار خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری قاتل فراری پس از 7 ماه از وقوع جرم در این شهرستان خبر داد. وی گفت در پي وقوع قتل مردی 42 ساله با شليک گلوله در يکي از مناطق شهرستان چابهار در تاريخ 22 بهمن 95 و متواري شدن قاتل از محل وقوع جرم، دستگيري قاتل يا قاتلان احتمالي به صورت ويژه در دستور كار کاراگاهان پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.
کد خبر: ۴۸۸۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷ 02 September 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سرهنگ حيدر علي کيخا مقدم گفت: در پي وقوع قتل مردی 42 ساله با شليک گلوله در يکي از مناطق شهرستان چابهار در تاريخ 22 بهمن 95 و متواري شدن قاتل از محل وقوع جرم، دستگيري قاتل يا قاتلان احتمالي به صورت ويژه در دستور كار کاراگاهان پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: با تحقيقات و بررسي هاي انجام شده و اشراف اطلاعاتي، کاراگاهان پليس بعد از چند ماه مخفيگاه قاتل که جواني 21 ساله و داراي چندين فقره سابقه کيفري مي باشد را شناسايي و با هماهنگي قضائي وي را در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه دستگير کردند.
 
سرهنگ کیخا مقدم با اشاره به اينکه قاتل در تحقيقات تخصصي کاراگاهان پلیس، صراحتا به قتل این جوان اعتراف و انگيزه خود را اختلافات خانوادگي با مقتول عنوان کرد، تصريح کرد: متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.
 
فرمانده انتظامي شهرستان چابهار در پايان سخنان خود خاطرنشان کرد: همکاري و همراهي شهروندان با پليس در بدست آمدن موفقيت در ماموريت هاي مختلف پليس تاثيرگذار است و بدون شک بخش مهمي از توفيقات پليس مرهون همکاري مردم با پليس بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار