کد خبر: ۴۸۸۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵ 03 September 2017
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام سیستان و بلوچستان گفت: 120 ورزشکار در قالب 12 تیم برای شرکت در رقابت های پاورلیفتینگ(وزنه برداری قدرتی) جنوب شرق کشور در زاهدان اعلام آمادگی کرده اند.
سیاوش پیروزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت های قهرمانی کشور جام شهدای مدافع حرم، گرامیداشت سردار شهید محسن حججی از 15 تا 16 شهریور ماه با حضور تیم هایی از استانهای کرمان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار می شود.
وی افزود: هیات بدنسازی و پرورش اندام سیستان و بلوچستان در سالهای اخیر با برنامه ریزی ها و اقدامات شایسته توانسته وضعیت این هیات را در استان و کشور ارتقا دهد به گونه ای که تعداد ورزشکاران این هیات از 300 نفر سال 94 هم اینک به سه هزار و 270نفر ارتقا یافته است.
وی بیان کرد: همچنین تعداد باشگاههای فعال بدنسازی و پرورش اندام استان از 28 باشگاه سال 94به 89 باشگاه افزایش پیدا کرده است که این امر گام مهمی در رشد و توسعه ورزش محسوب می شود.
به گزارش ایرنا افزون بر 70 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی هم اینک در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار