کد خبر: ۴۸۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳ 04 September 2017
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان نزاع خونین تیرماه سال 95 در شهرستان خاش که منجر به مرگ 3 نفر و مجروحیت 3 فرد دیگر شده بود، در استان یزد خبر داد.

سردار محمد قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی درگیری مسلحانه در تاریخ 19 تیر ماه سال 95 در شهرستان خاش، افرادی مسلح اقدام به تیراندازی به سمت تعدادی از شهروندان کرده و سپس از محل متواری شدند که طی این تیراندازی 3 نفر فوت و 3 فرد دیگر نیز به شدت مجروح شدند.  

وی افزود: کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی و پس از تحقیقات گسترده در این خصوص، موفق به شناسایی عاملان این جنایت هولناک که در استان یزد مخفی شده بودند، شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس پس از شناسایی دقیق محل اختفاء متهمان در شهرستان یزد پس از اخذ نیابت قضائی به یزد عزیمت و با همکاری ماموران پلیس آگاهی این استان، در یک عملیات برنامه ریزی شده و غافلگیرانه 7 متهم این پرونده را در منزلی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: متهمان پس از روبه رو شدن با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کردند و انگیزه خود را از این جنایت اختلافات مالی عنوان داشتند.  

گفتنی است، متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار