مراسم افتتاحیه المپیاد درون زندان زندانیان زن و مرد و دختران و پسران کانون های اصلاح و تربیت کشور با حضور مددجویان بند نسوان، مسئولین زندان واداره ورزش وجوانان شهرستان زابل، در سالن ورزشی تربیت این ندامتگاه برگزار گردید.
کد خبر: ۴۹۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 06 September 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان در ابتدای این مراسم و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، احمدعلی دهمرده بهروز مدیر داخله زندان ضمن خیر مقدم به میهمانان و حاضران در جلسه گزارشی از نحوه برگزاری مسابقات ارائه نمود.
دهمرده فعالیت های ورزشی و تربیت بدنی در زندان ها را وسیله ای برای پیشگیری و کاهش آسیب های داخل زندان ارزیابی نمود و اظهار داشت: پیرو تقویم ورزشی سال ۹۶ سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی زندان های کشور، اولین المپیاد درون زندان زندانیان زن و مرد و دختران و پسران کانون های اصلاح و تربیت کشور در رشته های والیبال، فوتسال، آمادگی جسمانی، دارت، تنیس روی میز، فوتبال دستی، کشتی،  کبدی، اسکواش، بدمینتون و رشته های ورزشی همگانی به مدت یک ماه در شهریور ماه امسال در زندانهای سراسر کشور برگزار خواهد شد.

در ادامه خانم نجفی رئیس هیئت والیبال زابل نیز ضمن تقدیر از مسئولین زندان در جهت فراهم نمودن امکانات و شرایط بسیار خوب ورزشی جهت استفاده مددجویان، در زمینه همکاری اداره ورزش و جوانان به منظور توسعه ورزش در زندان و همچنین اعزام مربیان ورزشی قول مساعد داد.
شایان ذکر است مسابقات ورزشی مددجویان بند نسوان در رشته های والیبال، تنیس روی میز، داژبال، دارت، بدمینتون و طناب کشی برگزار می گردد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار