با پلیس سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی استان از جمع آوری 120 کارتن خواب و معتاد متجاهر در اجراي طرح انتظامی در سطح شهرستان زاهدان خبر داد. طرحی که با قدرت و صلابتی که از نیروی انتظامی انتظار است اجراشد و به خوبی نیز سایر ارگان ها و سازمان هایی چون فرمانداري، هلال احمر، بهزيستي و قوه قضائیه در آن دخیل شدند. امید است مراکز اجتماعی مربوطه، توان ترک و پرورش اجتماعی این افراد را به خوبی داشته باشند.
کد خبر: ۴۹۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 07 September 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سردار محمد قنبری گفت: در راستاي ارتقاء احساس امنيت بین شهروندان و برخورد قاطع و قانوني با اخلال گران نظم و امنيت، طرح پاكسازي نقاط آلوده و جرم خيز با جمع آوري 120 معتاد متجاهر و كارتن خواب در سطح شهرستان زاهدان به اجرا درآمد.
وی افزود: اين طرح با محوريت نيروي انتظامي و مشاركت و همكاري سایر نهادهای دولتی از جمله فرمانداري، هلال احمر، بهزيستي و قوه قضائیه در زاهدان اجرا و این معتادان پس از جمع آوري در اختيار مراکز ترک اعتیاد و زیر نظر کارشناسان اداره مشاوره معاونت اجتماعی جهت بهبودی قرار مي گيرند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه طرح جمع آوری معتادان متجاهر و خطرناک با حضور فعال کلانتری های زاهدان، نیروهای یگان امداد و پلیس مواد مخدر استان اجرا شد، تصریح کرد: اجراي این طرح ها در راستاي پيشگيري از سرقت و پاکسازي نقاط آلوده از وجود معتادان متجاهر و خطرناک می باشد که به صورت ويژه در دستور کار پلیس قرار دارد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود با اشاره به هدف پلیس از اجرای این گونه طرح ها که همان تضمین امنیت شهروندان و داشتن شهری سالم، زیبا و امن است، خاطرنشان کرد: پلیس خدمتگزار و حامی مردم و در همه حال به فکر امنیت و آرامش شهروندان می باشد و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار