شرکت حفاری شمال به عنوان اولین و بزرگترین شرکت تخصصی بخش خصوصی و شرکت ملی حفاری به عنوان بزرگترین و اولین شرکت حفاری ایران در زمینه حفاری نفت و گاز محسوب می شوند.
کد خبر: ۴۹۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴ 10 September 2017

به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، شرکت حفاری شمال و شرکت ملی حفاری در زمینه توسعه همکاری های مشترک در بخش های خدمات جانبی، سیالات و آموزش تخصصی موافقت نامه همکاری امضاء و مبادله کردند .

این توافقنامه پس از بررسی های کارشناسی از سوی متخصصان و کارشناسان دو شرکت به امضای مهندس حمیدرضا گلپایگانی و مهندس حیدر بهمنی مدیران عامل این شرکت ها رسید .

 

 مدیر خدمات فنی و جانبی شرکت حفاری شمال در این خصوص گفت: مسئولان و متخصصان دو شرکت بیش از 200 ساعت روی مفاد این موافقت نامه کار کارشناسی کردند و قرار شد در موقعیت های عملیاتی که این شرکت ها حضور دارند از خدمات فنی تخصصی یکدیگر استفاده و همپوشانی کنند .

 

 مصطفی جشن ساز در ادامه گفت: شرکت حفاری شمال به عنوان شرکت درجه یک بخش خصوصی داخلی در بخش های خدمات فنی تخصصی حفاری مانند نمودارگیری از چاه و نمودارگیری از سیال حفاری و همچنین مدیریت پسماند توانمند بوده و این موارد از نقاط قوت شرکت محسوب می شوند.

 

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری در امور فنی و مهندسی نیز گفت: در چارچوب این موافقتنامه دو شرکت در مناطق عملیاتی خشکی و دریایی در ارتباط با خدمات فنی حفاری، خدمات و عملیات ویژه حفاری، سیمان و انگیزش چاه، سیالات و آموزش های تخصصی همکاری و از ظرفیت های یکدیگر استفاده می کنند .

 

علیرضا لایجی افزود: با توجه به توانمندی های شرکت ملی حفاری بویژه در حوزه خدمات جانبی صنعت حفاری که شامل افزون بر 20 نوع خدمات جانبی است این شرکت می تواند در راستای همکاری های مشترک این خدمات را به طرف مقابل ارائه و همسو با آن از خدمات آن شرکت نیز استفاده کند .

 

 شرکت حفاری شمال به عنوان اولین و بزرگترین شرکت تخصصی بخش خصوصی و شرکت ملی حفاری به عنوان بزرگترین و اولین شرکت حفاری ایران در زمینه حفاری نفت و گاز محسوب می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار