کد خبر: ۴۹۲۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 11 September 2017
بر اساس یک گزارش، پس از سفر امیر کویت به واشنگتن، رئیس‌جمهور آمریکا بی وقفه غرولند می‌کند که چرا هواپیمای او کوچکتر از هواپیمای صباح الاحمد ال جابر الصباح است!

جام جم آنلاین به نقل از هفته نامه نیوزویک نوشت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور جنجالی آمریکا، ناراحت است که چرا هواپیمای او از هواپیمای امیر کویت کوچکتر است!

 
 
نیوزویک در مقاله‌ای به حسادت دونالد ترامپ از امیر کویت پرداخت. در این مقاله تاکید شده است ترامپ غر و لند می‌کند که چرا طول هواپیمای امیر کویت از طول هواپیمای رئیس جمهور آمریکا بیشتر است؛ این مسئله نشان ‌دهنده آن است که رئیس جمهور آمریکا به صورت عجیب و غریبی فکر و ذکرش درگیر اندازه‌ها و ابعاد است.

بر اساس این مقاله، ترامپ علاقه شدیدی به جمعیت‌های بزرگ و دیگر ابعاد مادی بزرگ دارد.

صباح الاحمد ال جابر الصباح، امیر کویت، از روز پنجشنبه برای گفتگو با دونالد ترامپ در واشنگتن به سر می‌بُرد. ترامپ در واشنگتن هواپیمای امیر کویت را مشاهده کرد و در ملاقات با نمایندگانی از نیویورک و نیوجرسی حتی زبان به شکایت گشود که چرا هواپیمای امیر کویت از هواپیمای او طول بیشتری دارد!

مشخص نیست منظور ترامپ از این سخن، هواپیمای جت شخصی او بوده است یا هواپیمای مخصوص رئیس جمهور آمریکا، اما با توجه به اینکه هواپیمای مخصوص رئیس جمهور آمریکا از نوع بوئینگ ۴۰۰-۷۴۷ است که شبیه هواپیمای امیر کویت است، پس احتمالا اشاره ترامپ به هواپیمای شخصی‌اش بوده است. هواپیمای شخصی ترامپ از نوع بوئینگ ۷۵۷ است که حدود ۲۵ متر کوتاهتر از طول هواپیمای امیر کویت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار