کد خبر: ۴۹۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 16 September 2017
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: مردم نوعدوست و خیر استان در مرحله نخست اجرای جشن عاطفه ها، 17 میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند.

رضا اصلی شهرکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله نخست جشن عاطفه ها به منظور جمع آوری کمک های مردمی روزهای پنجشنبه و جمعه در 214 پایگاه ثابت و سیار استان اجرا شد.
وی افزود: 350 نیروی رسمی و 110 نیروی غیر رسمی کمیته امداد استان در کنار بیش از 500 نیروی افتخاری با همکاری اقشار مختلف جامعه از جمله معتمدان، خیران و نیکوکاران کار جمع آوری مرحله نخست کمک های مردمی در جشن عاطفه را انجام دادند.
وی گفت: کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده در آستانه آغاز سال تحصیلی 96 -97 میان دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مرحله دوم جمع آوری کمک های مردمی جشن عاطفه ها نیز مهرماه امسال با شعار هر مدرسه یک پایگاه در فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان برگزار می شود.
وی افزود: سال گذشته بیش از 20 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و نیکوکار استان در قالب جشن عاطفه ها جمع آوری شد که امسال پیش بینی می شود با همکاری موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد و اقشار مختلف جامعه شاهد افزایش آن باشیم.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و بیش از 2 میلیون و 775 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.
حدود 600 هزار دانش آموز سیستانی و بلوچستانی از اول مهرماه سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار