پیام تسلیت مولوی عبدالحمید
مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه اهل سنت زاهدان با صدور پیامی درگذشت ناگهانی پروفسور «سید اجمل عبدالرزاق ایدروس»، یکی از دعوتگران سرشناس و اساتید برجسته دانشگاه اسلامی مالزی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۴۹۵۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳ 17 September 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان متن پیام مولوی عبدالحمید به این شرح است:
 
بسم‌ الله الرحمن الرحیم
إنا لله و إنا إليه راجعون

خبر درگذشت دعوتگر سرشناس و استاد برجسته دانشگاه اسلامی مالزی، رئیس اسبق دانشکده فلسفه ایستاک در این کشور، جناب پروفسور سید اجمل عبدالرزاق باعث تأسف و تأثر شدید بنده و همکارانم در مجموعه دارالعلوم زاهدان گردید.
جناب پروفسور خدمات زیادی به جامعه اسلامی، بالاخص در مالزی و آمریکا داشت و افراد زیادی در اثر زحمات ایشان مشرف به اسلام شدند. ترجمه‌ی مثنوی معنوی به زبان مالایی یکی دیگر از خدمات شایسته ایشان است که ان‌شاءالله ذخیره‌ی آخرت خواهد بود.
چند سال پیش جناب پروفسور سفری به زاهدان داشت و همکاران بنده در دارالعلوم زاهدان از وجود ذی‌جود ایشان بهره بردند. ایشان نیز ارادت خاصی به دارالعلوم زاهدان و مردم زاهدان داشت و جامعه‌ی ما را به جامعه عهد صحابه رضی‌الله‌عنهم تشبیه می‌داد.
بنده ضمن عرض تسلیت به همسر و فرزندان ایشان و سایر بستگان، شاگردان و متعلقین و همکاران مرحوم، برای آن برادر گران‌قدر آمرزش و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه رب‌العالمین مسئلت دارم.

(مولانا) عبدالحمید
امام جمعه اهل‌سنت زاهدان
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
از همین که این فرد جامعه شما را ....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار