علی‌اوسط هاشمی در گفت‌وگو با تابناک:
علی‌اوسط هاشمی با اشاره به مطرح شدن نام وی برای تصدی پست استانداری چند استان مختلف در روزهای اخیر، آنچه مطرح شده را نتیجه «لطف دوستان، پیگیری‌های شخصیت‌های سیاسی و گروه‌های فعال مناطق مختلف» عنوان کرد و گفت: هنوز «رسماً» با خود بنده صحبتی در ارتباط با استان خاصی صورت نگرفته است.
کد خبر: ۴۹۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 18 September 2017

علی‌اوسط هاشمی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک کردستان در پاسخ به این سؤال که در روزهای اخیر نام شما به عنوان گزینه مطرح برای تصدی پست استانداری چندین استان مطرح شده و اخیراً هم از شما به عنوان یکی از گزینه‌های استانداری کردستان سخن به میان آمده، آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، اظهار کرد: «فعلاً هیچ‌گونه بحثی در این ارتباط با من در میان گذاشته نشده است».

وی با اشاره به آنچه در هفته‌ها و روزهای اخیر مطرح شده گفت: آنچه مطرح شده از لطف دوستان نسبت به این بنده حقیر و پیگیری‌های شخصیت‌های سیاسی و گروه‌های فعال مناطق مختلف بوده و گرنه هنوز «رسماً» با خود بنده صحبتی در ارتباط با استان خاصی صورت نگرفته است.

استاندار فعلی سیستان و بلوچستان در پاسخ به این سؤال خبرنگار تابناک کردستان که آیا درباره ماندن در سیستان و بلوچستان با شما صحبتی شده یا خیر، تصریح کرد: هر پیشامدی محتمل است؛ یعنی ممکن است در سیستان و بلوچستان بمانیم؛ ممکن است در یک استان دیگر باشیم؛ ممکن است اصلاً به هیچ استانی نرویم.

وی گفت: این ایام، ایام رایزنی‌ها، انتصابات، تغییرات مختلف و امثال این صحبت‌ها است و نام بسیاری افراد در حال گردش در اذهان مردم است و ما هم جزو افرادی هستیم که اسم‌مان بر سر زبان‌ها بوده و مورد توجه نگاه‌ها هستیم که این امر بعضاً ناشی از لطف عزیزان است.

هاشمی با اشاره به اینکه تصمیم دولت محترم هرچه که باشد ما هم عنوان سرباز این کشور و فرزند این مملکت آماده تمکین هستیم، افزود: مردمان همه ایران برای ما «نیک و ارزشمند» هستند و هرجا توفیق دست بدهد تا خدمتگزار مردم باشیم آن را برای خود یک افتخار می‌دانیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
hایشالا نره از استان ما.واقعا حال سیستان و البته بلوچستان با اوسط هاشمی خیییییییلی خوب شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
بماند که امنیت بمانو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار