در خطبه های نماز جمعه اهل سنت زاهدان
مولوی عبدالحمید در خطبه‌های مراسم نمازجمعه‌ اهل‌سنت زاهدان با گرامی‌داشت هفته‌ی نیروی انتظامی، نیروی انتظامی را نیرویی مردمی دانستند و بر ضرورت جلب رضایت و اعتماد مردم تأکید کردند.
کد خبر: ۵۰۴۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۱ 07 October 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان مولوی عبدالحمید ضمن عرض خیرمقدم به سرهنگ عارف‌نژاد فرمانده نیروی انتظامی زاهدان و همراهان ایشان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی مهمان مراسم نمازجمعه اهل‌سنت زاهدان بودند، از زحمات و تلاش آنان برای برقراری امنیت تشکر و قدردانی کرد.
مولوی عبدالحمید خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی که مسئولیت برقراری امنیت و آرامش کشور را برعهده‌ داد، نیرویی مردمی است و نقش آن در برقرای امنیت بسیار حیاتی و مهم است.
ایشان افزودند: توصیه‌ی ما به عزیزان انتظامی آن است که در کنار مردم باشند و برای جلب رضایت و اعتماد مردم تلاش کنند. نیروی انتظامی هراندازه بیشتر در کنار مردم باشد و رضایت‌شان را جلب کند، بیشتر موفق می‌شود.
مدیر دارالعلوم زاهدان در ادامه گفت: عزیزان انتظامی مطمئن باشند که مردم حامی آنها هستند. جلب رضایت مردم، رضایت پروردگار را به همراه دارد. اگر ما رضایت خدا و مردم را داشته باشیم، هیچ دشمنی نمی‌تواند به ما ضرر برساند، مگر چیزی که الله بخواهد.
امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان تأکید کرد: بالاترین نقطه‌ی توفیق در کارها تقوا و پرهیزگاری است، باید تقوا توشه‌ی راه همه‌ی ما و نیروی انتظامی باشد.
مولوی عبدالحمید سماعیل زهی همچنین با اشاره به استخدامی جدید نیروی انتظامی بر لزوم استقبال مردم از این طرح، تأکید کرد و گفت: واجدین شرایط از استخدامی جدید نیروی انتظامی باید استقبال کنند و شما مطمئن باشید بعد از فرمان مقام معظم رهبری که به همه‌ی اراکین نظام دستور دادند میان اقوام و مذاهب ایرانی تفاوت قائل نباشند و عدالت را اجرا کنند،‌ نیروی انتظامی همان دستور مقام معظم رهبری را اجرا خواهد کرد. پیام خواندنِ این اطلاعیه‌ی استخدام در این مکان (محل برگزاری نماز جمعه اهل‌سنت زاهدان) همین است که در استخدام تفاوتی نیست.
وی تصریح کرد: ما معتقدیم زمانی می‌توانیم امنیت کشور را حفظ کنیم که همه‌ی اقوام و مذاهب ایرانی را در کنارهم داشته باشیم.

مولوی عبدالحمید که در بین اهل سنت ایران لقب شیخ الاسلام دارد در پایان خطبه ها با اشاره به درگذشت ملاعیدمحمد گرگیج، پدرخانم مولوی محمدحسین گرگیج، رحلت ویرا به مولوی گرگیج، خانواده و بستگان مرحوم تسلیت گفت و برای مرحوم از بارگاه الهی درخواست مغفرت و رفع درجات کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار