پیشنهادات استاندار به وزیر راه برای ارتقای سرمایه گذاری در استان
استاندار سیستان و بلوچستان در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی بیان کرد: خلق مزیت برای جذب سرمایه گذاران با هدف ایجاد فرصت و اشتغال یک ضرورت است که مدیران حوزه های اقتصادی استان بطور جد در این بخش برای رقابت خلق مزیت کنند.
کد خبر: ۵۰۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹ 08 October 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان علی اوسط هاشمی گفت: برای جذب سرمایه گذاری تفاوت مزیتها باید به گونه ای جدی باشد که بستر نقش آفرینی کارآفرینان را فراهم نماید.

وی ادامه داد: باهدف میل به جذب کارآفرینان زمین مورد نیاز برای سرمایه گذاری با ۷۰ الی ۸۰ درصد تخفیف نسبت به استانهای همجوار در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

هاشمی تصریح کرد: در دیدار با وزیر امور اقتصادی و دارایی درخواست کردم سرمایه گذاران استان از پرداخت مالیات معاف شوند.

وی افزود: درخواست کردم سود بازرگانی بین ۲۵ تا ۳۰ درصد به سرمایه گذاران در بندر چابهار تخفیف داده شود.

استاندار عنوان کرد: با توجه به درخواست دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی به عنوان وزیر معین استان در ستاد اقتصاد مقاومتی کشور برای تشکیل جلسه فوق العاده پیرامون مباحث اقتصادی استان با معاون اول رئیس جمهور، بسته جامعی از سوی حوزه اقتصادی استان با توجه به رویکرد دولت دوازدهم مبنی بر توسعه روابط با همسایگان تدوین شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
حیف استاندار به این گلی که عوض بشه بخدا
پیروز اعیان زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
کسانی که با اوسط هاشمی سرو کار داشته اند می دانند چه انسان شریف و بلند نظری است و برایش ارتقای امنیت و جایگاه استان در کشور و حتی منطقه اولویت اول است و با وجود تهمت ها و کارشکنی ها و گلایگی های همیشگی برخی معلوم الحال با رأفت و عطوفت برای همگان فعالیت کرد. مشخصه بارز وی مردم دوستی و بهتر بگویم انسان دوستی است.خداوند ایشان را برای سیستان و بلوچستان و مردم کشورم ایران حفظ نماید. اوسط هاشمی یعنی مرد خدا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار