کد خبر: ۵۰۶۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶ 11 October 2017
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی، مرزهای مجاز زمینی برای تردد زائران اربعین حسینی و چگونگی تقسیم بندی زائران استان های کشور برای تردد از طریق این مرزها را اعلام کرد.
 
به گزارش فارس، شهریار حیدری با اشاره به در پیش بودن مراسم اربعین حسینی و حضور زائران کشورمان در این مراسم گفت: مرز مهران در استان ایلام، مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان و مرز خسروی در استان کرمانشاه، مرزهاى مجاز زمینی براى تردد زائرین اربعین حسینى ( ع) در سال جارى هستند.
 
 
 
وی افزود‌: بر اساس آمایش استانى، تردد در مرزهاى مجاز زمینی بر اساس موقعیت و شرایط جغرافیایی استان‌ها نسبت به مرزهای زمینی مختلف، تقسیم‌بندی شده و بر این اساس، فقط زائران استان‌هاى تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزى، گیلان، مازندران، گلستان، لرستان، ایلام و همدان از مرز مهران تردد خواهند داشت.
 
حیدری خاطرنشان کرد: از مرز خسروى نیز زائران استان‌هاى آذربایجان شرقى، آذربایجان غربى، اردبیل، زنجان، کردستان و کرمانشاه وارد کشور عراق می‌شوند.
 
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی ادامه داد: زائران استان‌هاى اصفهان، خوزستان، خراسان جنوبى، فارس، کرمان، یزد، سمنان، تهران، خراسان رضوى، خراسان شمالى از مرز چذابه و همچنین زائران استان‌هاى اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیارى، خراسان رضوى، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، بوشهر، خوزستان و تهران می‌توانند از مرز شلمچه تردد داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار