فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سرکرده بزرگترین باند سازمان یافته بین المللی موادمخدر در ایرانشهر خبر داد و گفت یگان های عملیاتی پلیس استان سیستان و بلوچستان با تلاش شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری سرکرده بزرگترین باند سازمان یافته و بین المللی موادمخدر، شدند.
کد خبر: ۵۱۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶ 19 October 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سردار محمد قنبری گفت: یگان های عملیاتی پلیس استان سیستان و بلوچستان با تلاش شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری سرکرده بزرگترین باند سازمان یافته و بین المللی موادمخدر، شدند.
سردار قنبری در ادامه اظهار داشت: پس از ماه ها اقدامات اطلاعاتی و تخصصی گسترده، آخرین محل تردد این قاچاقچی بین المللی در شهرستان ایرانشهر توسط پلیس شناسایی شد که روز گذشته در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به گستردگی اقدامات متهم دستگیر شده اشاره کرد و گفت: نامبرده در چندین فقره درگیری مسلحانه با ماموران و به شهادت رساندن تعدادی از ماموران پلیس در مراحل مختلف، چندین فقره آدم ربایی منجر به قتل، ترانزیت ده ها تن موادمخدر و تهیه سلاح های سبک و سنگین دخالت داشته که رسیدگی به اتهامات نامبرده با همکاری دستگاه قضائی در حال پیگیری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار