توسط قرارگاه عملیاتی استان سیستان و بلوچستان صورت گرفت
سرپرست قرارگاه عملیاتی انتظامي استان گفت:در عملیات ضربتی و غافلگیرانه ای که ماموران قرارگاه عملیاتی استان سیستان و بلوچستان به نتیجه رساندند یک تن و 520 کیلو مواد مخدر کشف شد.
کد خبر: ۵۱۳۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ 23 October 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سرهنگ احمد آذرکیش گفت: ماموران قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار در سلسله عمليات هاي مبارزه با قاچاقچيان مسلح، با پشتيباني و حضور پليس مبارزه با موادمخدر استان، يک باند بزرگ را که با استفاده از خودروهاي کوهستاني و تیزرو، قصد جابه جايي مواد در منطقه را داشتند ، شناسايي کردند.
وي افزود: پس از چندين هفته اقدامات شبانه روزي و رصد مسير هاي تردد اعضاي اين باند، شب گذشته يگان هاي عملياتي پليس با شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یک درگیری مسلحانه، موفق به توقیف یک دستگاه خودرو وانت تویوتا و کشف یک تن و 520 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.
سرپرست قرارگاه عملیاتی انتظامي استان سیستان و بلوچستان در پايان ضمن تلاش برای دستگیری این قاچاقچیان که با استفاده از تاریکی هوا از محل متواری شدند، خاطرنشان کرد: يکي از ماموريت هاي مهم پليس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداري، خريد و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلاي خانمان سوز جامعه است و برخورد نيروي انتظامي در اين راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار