کد خبر: ۵۱۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 23 October 2017
 نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: شعارهای راهپیمایی 13 آبان امسال علاوه بر حاکم بودن روح استکبار ستیزی باید رنگ و بوی عاشورایی داشته باشد.
 آیت الله عباسعلی سلیمانی در ستاد برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز در زاهدان اظهار داشت: نقش جوانان، دانشجویان و دانش آموزان شیعه و سنی در این راهپیمایی باید پررنگ تر از سالهای گذشته باشد.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: در راهپیمایی 13 آبان امسال باید از تمام ظرفیت ارگان ها، دستگاهها و گروههای مختلف مردمی برای برگزاری هر چه باشکوه تر آن بهره برد.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: این راهپیمایی علاوه بر اینکه ماهیت ضد استکباری دارد مظهر وحدت اقشار مختلف جامعه نیز است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: مساله جدایی ناپذیری خلیج همیشه فارس در شعار های راهپیمایی امسال باید به طور جدی مطرح شود.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: ما وظیفه مند هستیم تا در راهپیمایی 13 آبان یکرنگی، اتحاد و همبستگی ملت ایران را در مقابل اظهارات سخیف ترامپ به رخ جهانیان بکشیم.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: راهپیمایی 13 آبان همزمان با سراسر کشور در بیش از 50 نقطه جمعیتی این استان برگزار خواهد شد.
عباس صفدری اظهار داشت: مردم ولایتمدار سیستان و بلوچستان امسال نیز همچون سالهای گذشته با حضور فعال در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر اقتدار، عظمت و ایستادگی خود را در مقابل دشمنان نشان می دهند.
وی بیان کرد: یکی از ویژگی های بارز و آرمان های غیر قابل تغییر نظام جمهوری اسلامی مساله استکبار ستیزی آن است.
وی افزود: پرداختن به مساله بدعهدی آمریکا نسبت به ملت ایران، نقش استکبار در عقب ماندگی ملتها، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در بین دانشجویان و دانش آموزان با رویکرد استکبار ستیزی، برگزاری شب شعر و خاطره، برگزاری برنامه های مختلف ورزشی به یاد شهدای دانشجو و دانش آموز، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، برپایی نمایشگاههای مختلف با موضوع اسناد کشف شده در لانه جاسوسی آمریکا و فضا سازی محیط مدارس، خیابان ها و مساجد از جمله مهمترین برنامه های گرامیداشت 13 آبان در سیستان و بلوچستان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار