فرمانده انتظامی شهرستان هامون در شمال سیستان وبلوچستان از شناسایی و دستگیری عاملان آدم ربایی و رهایی نوجوان 17 ساله کمتر از دو ساعت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۱۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸ 30 October 2017

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سرهنگ عباس کشتگر با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن نوجوان 17 ساله، تیمی مجرب از مأموران انتظامی این فرماندهی برای شناسایی آدم ربایان و آزادی گروگان تشکیل و بلافاصله تحقیقات خودرا آغاز کردند.
وی افزود: در تعاقب پایش های اطلاعاتی و انجام اقدامات پلیسی گسترده ماموران موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه عاملان آدم ربایی شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه مخفیگاه آدم ربایان را محاصره و و پنج نفر از عاملان آدم ربایی را دستگیر و فرد ربوده شده را که یک نوجوان 17 ساله بوده را رها و یک خودرو را نیز در این رابطه توقیف کردند  
فرمانده انتظامی شهرستان هامون با اشاره به علت و انگیزه آدم ربایی به دلیل اختلافات شخصی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی و با بهره گیری از تمام امکانات خود عرصه را بر مخلان نظم و امنیت تنگ خواهد کرد و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
کودک یا نوجوان لطفا در تیتزدن بیشتر دقت شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار