با توجه به برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان ماه و حضور اقشار مختلف مردم خصوصا دانش آموزان در مراسم این روز، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان محدودیت های ترافیکی مراسم روز 13 آبان ماه را در شهر زاهدان اعلام کرد.
کد خبر: ۵۱۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹ 03 November 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سرهنگ علی نام درست گفت: برگزاری مراسم روز 13 آبان ماه در زاهدان در میدان و خیابان آزادی برگزار خواهد شد که محدودیت های ترافیکی این محل از تقاطع سه راه لشگر به سمت میدان آزادی ، میدان امام علی (ع) به سمت میدان آزادی، خیابان شریعتی به سمت میدان آزادی، میدان ارکیده به سمت خیابان آزادی، تقاطع مصطفی طالقانی به سمت خیابان آزادی، تقاطع خیابان مصطفی کفعمی به سمت خیابان آزادی و کلیه فرعی های منشعب به خیابان آزادی خواهد بود.  
وی افزود: پبشنهاد می گردد شهروندان عزیزی که قصد تردد به سمت میدان و خیابان آزادی را دارند از سایر خیابان های مجاور به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.  
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سیستان و بلوچستان در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نهایت همکاری را با پلیس در محورهای که محدودیت های ترافیکی داریم داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار