کد خبر: ۵۱۸۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 03 November 2017
معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: از تاریخ 24 شهریور تاکنون تعداد بیش از 26 هزار زائر پاکستانی از طریق مرز میرجاوه وارد کشور شده‌اند.
تیمور باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: از تاریخ 24 شهریور تا کنون تعداد 26236 زایر پاکستانی از طریق مرز میرجاوه وارد کشور شده اند که از این تعداد 11352 نفر با 258 دستگاه اتوبوس پاکستانی و 14884 نفر با 338 دستگاه اتوبوس ایرانی به مرزهای غربی کشور اعزام شدند.

باقری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان در خصوص هزینه اعزام زائران حسینی (ع) به مرزهای غربی کشور گفت: کرایه اعزام زایران از استان همچون سال گذشته بوده و هیچ گونه افزایشی در کرایه ها انجام نشده است.

وی با اشاره به لزوم انجام سفرهای ضابطه مند مسافران و زایران از طریق کاروان های اعزامی و خودداری از اجاره اتوبوس بدون هماهنگی اظهار کرد: در سال گذشته، تعداد 41 هزار و 268 نفر زایر پاکستانی وارد کشور شدند که 18 هزار و 830 نفر با 429 دستگاه اتوبوس پاکستانی و 24هزار و 382 نفر توسط 510 دستگاه اتوبوس ایرانی به مرزهای غربی اعزام شدند.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: در سال گذشته 4863 نفر زایر ایرانی با 112 دستگاه اتوبوس به مرزهای غربی اعزام شده اند که این آمار مربوط به زایرانی است که با ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شده اند.

باقری افزود: با پیش‌بینی افزایش آمار مسافران در سال جاری این آمادگی وجود دارد تا با استفاده از تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل داخلی، امسال نیز شاهد جابه‌جایی زایران پاکستانی بدون هیچ گونه مشکلی باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار