کد خبر: ۵۱۸۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 03 November 2017
 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به ضرورت ارج نهادن به ارزش های دفاع مقدس و شهدا از احداث ۷ یادمان و یاد بود شهدا در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان؛ علی اصغر جمشید نژاد در نشست هیئت امناء بنياد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که در استانداری تشکیل شد با بیان اینکه ارج نهادن به ارزش های دفاع مقدس و مقام شامخ شهدا ضروری است،افزود: تعظیم و بزرگداشت ارزش های دینی و منزلت شهدا از تاکیدات قرآن کریم است که همواره بایستی مد نظر مسئولین باشد.

وی ادامه داد:بخش اعظمی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون شهدا و ۸ سال دفاع مقدس است که برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی به حساب می آید و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری با اشاره به اینکه ۷ نقطه پیشنهادی برای احداث یادمان ها و یادبود شهداء در سطح استان پیشنهاد شده است گفت: این یادمان ها در محور میرجاوه به زاهدان ، مسیر زاهدان به نصرت آباد منطقه تل سیاه ، محور نصرت آباد به طرف بم ، مسیر مواصلاتی خاش به ایرانشهر و خاش به سراوان ،یادمان شهداء تاسوعا حسینی چابهار و یادمان شهدا بلوار ثارالله زاهدان احداث خواهند شد.

جمشید نژاد همچنین در چاپ چندین عنوان کتاب در خصوص شهداء خبر داد و گفت: از مهمترین عناوین این کتب ، کتاب دایره المعارف شهدا است که پس از گرد آوری اسناد مربوط با مشارکت فرمانداری های استان چاپ و منتشر می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار