دومین استارت‌آپ ویکند(رویداد شتاب) چابهار با رویکرد دریا توسط دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با همکاری دانشگاه بین المللی چابهار، و سازمان منطقه آزاد چابهار با حضور110نفر علاقه مند به کارآفرینی در تالار وحدت دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۸۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 03 November 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان مدیر کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی اظهار داشت: در روز نخست این استارت آپ (رویداد شتاب)  ، 30 نفر از افراد صاحب ایده، ایده های خود را مطرح که با رای گیری 11 ایده به صورت منتخب انتخاب و صاحبان ایده های منتخب شروع به تشکیل تیم و جذب تخصص های مورد نیاز برای پیشبرد ایده خود نمودند.

 مهندس وحید ریگی تصریح کرد: در روز دوم این تیم ها شروع به اجرایی کردن ایده های خود کرده که در طول این روز پنج  کارگاه آموزشی کوتاه مدت شامل "آشنایی با نحوه ارائه ایده ،آشنایی با بوم کسب و کار ، کمینه محصول ،  اعتبار سنجی وکارگاه مهارت ارائه ایده"  توسط 8 مربی (منتور ) برتر کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: در روز پایانی دومین استارت‌آپ ویکند(رویداد شتاب) چابهار با رویکرد دریا ، تیم ها مجدد گرد هم آمده تا آخرین تلاش ها را جهت تولید نمونه اولیه محصولاتشان انجام داده که در نهایت با رای داروان تیم های آر تی زر، جینگا و آریا فیش مقام های اول تا سوم دومین استارت‌آپ ویکند(رویداد شتاب) چابهار را کسب کنند.

مدیر کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی یادآور شد: رویداد کارآفرینی شتاب (استارت آپ ویکند) یک رویداد آموزشی تجربی در سراسر دنیاست که در سه روز متوالی آخر هفته برای راه اندازی کسب و کارهای نوپا برگزار می شود که در این برنامه پر هیجان شرکت کنندگان خلاق و با انگیزه گرد هم آمده تا ایده های خود را مطرح و در قالب کار تیمی ایده های خود را اجرایی نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار