کد خبر: ۵۲۱۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱ 09 November 2017
 وزیر کشور گفت: انتخاب استاندار جدید سیستان و بلوچستان با بالاترین سطح هماهنگی و اجماع سازی نسبی با نماینده ولی فقیه در این استان، مسئولان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان انجام شده است.



به گزارش ایرنا عبدالرضا رحمانی فضلی در آیین معارفه و تکریم استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امیدواریم این اجماع در مسیر فعالیت استاندار جدید این استان نیز ادامه داشته باشد.
وی بیان کرد: جابه جایی استانداران براساس بهره گیری از تجربیات، نوآوری ها، خلاقیت و استفاده از استانداران در مناصب مدیریتی دیگر انجام می شود.
وی ادامه داد: استاندار هر استان بر اساس شرایط آن استان انتخاب می شود.
وی افزود: استاندار سابق سیستان و بلوچستان توفیقات خوبی در این استان داشته است.
وزیر کشور گفت: توفیق بسیار بزرگی است که در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمگذار مردم به ویژه مردم خوب سیستان و بلوچستان باشیم.
رحمانی فضلی اظهار داشت: سیستان و بلوچستان دارای عقب ماندگی های تاریخی بوده و مردم نجیب، وفادار و همراه نظام جمهوری اسلامی دارد و خدمت در این منطقه بسیار ارزشمند است.
وی بیان کرد: استاندار سابق سیستان و بلوچستان با پیگیری ها و جدیت تمام و با توجه به شناختی که از سطح ملی از دستگاههای اجرایی داشت پروژه های خوبی را در این استان اجرایی کرد.
وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید توجه خاصی به توسعه و پیشرفت سیستان و بلوچستان دارد.
وی افزود: دولت تدبیر و امید به طور مرتب پیگیر تمام پروژه های سیستان و بلوچستان بوده است.
وزیر کشور گفت: جدیت استاندار سابق سیستان و بلوچستان در پیشبرد پروژه های اجرایی این استان بسیار موثر بوده است.
رحمانی فضلی اظهار داشت: دانیال محبی استاندار جدید سیستان و بلوچستان فردی با انگیزه، وفادار، اهل تجربه و شناخت از سیستان و بلوچستان است.
وی بیان کرد: تلاش بسیار زیادی انجام دادیم تا فردی را به عنوان استاندار سیستان و بلوچستان انتخاب کنیم که با همه ویژه گی هایی که دارد علاوه بر ادامه دادن طرح های گذشته، طرح های جدیدی را نیز در این استان اجرا کند.
وی افزود: محور فعالیت و تلاش تمام استانداران و مدیران دستگاههای دولتی برای مردم است.
وی خاطر نشان کرد: با وجود سلایق و نظرات متفاوت در حوزه های مختلف باید در اجرای منافع، مردم و قانون محور اساسی تمام فعالیت ها باشند.
وزیر کشور گفت: منافع مردم در حوزه دولت و اجرا از جمله اشتغال، مشکلات اقتصادی و زیرساختی کاملا مشخص است و همگان از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی، علما، دستگاههای نظامی و امنیتی باید در این زمینه همگام و همراه باشند.
رحمانی فضلی اظهار داشت: به عنوان وزیر کشور معتقد هستم که نبود توازن و تعادل در کشور به ویژه مناطق مرزی برای توسعه کشور، ناکارآمدی و شرایط تهدید را به وجود می آورد.
وی بیان کرد: همه باید از مشارکت مردم در حوزه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی قدردانی کنیم.
وی افزود: نباید کار و خدمت رسانی به مردم را به میزان رای در انتخابات واگذار کنیم و به طور قطع سپاسگذار مردم برای حضور پرشور در انتخابات هستیم.
وی خاطر نشان کرد: مردم به گردن حاکمیت حق دارند و ما براساس آموزه های دینی خدمتگذار مردم هستیم.
وزیر کشور گفت: سیستان و بلوچستان واقعا حق بیشتری بر گردن دولت دارد و باید به حوزه زیرساخت این استان کمک بیشتری شود.
رحمانی فضلی از استاندار جدید سیستان و بلوچستان خواست با تمام تلاش و کوشش در خدمت مردم این استان باشد.
وی همچنین گفت: دولت جایگاه مناسبی در سطح ملی برای علی اوسط هاشمی استاندار سابق سیستان و بلوچستان برای خدمتگذاری در نظر گرفته است.
وی تاکید کرد: استاندار سابق سیستان و بلوچستان در مسئولیت جدیدی که می گیرد باید خدمتگذار مردم این استان باشد.
به گزارش ایرنا وزیر کشور در سفر یک روزه خود به سیستان و بلوچستان در ابتدای ورود به زاهدان مورد استقبال استاندار سابق و معاونان استانداری و شماری از مسئولان و فرمانده هان نظامی و انتظامی استان و نمایندگان مجلس قرار گرفت.
وزیر کشور پس از استقبال در فرودگاه بین المللی زاهدان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با آیت الله عباسعلی سلیمانی دیدار کرد.
رحمانی فضلی بعد از شرکت در آیین تکریم و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان که با حضور مسئولان استانی، نمایندگان مجلس، علما و سران، بزرگان و معتمدان طوایف شیعه و سنی استان در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، زاهدان را ترک کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار