کد خبر: ۵۲۱۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲ 09 November 2017
وزیر کشور گفت: سیستان و بلوچستان در چهار سال اخیر گام های خوبی را در حوزه اجرایی با حمایت و توجه دولت و شخص رئیس جمهوری برداشته است.
عبدالرضا رحمانی فضلی در دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان اظهار داشت: همچنین در این مسیر تلاش، کوشش، جدیدیت و پیگیری بسیار خوب استاندار و مدیران استانی و همکاری و همرایی نمایندگان سابق و فعلی مجلس شورای اسلامی نیزبسیار موثر بوده است.
وی از نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان برای همراهی با مجموعه استان قدردانی کرد و گفت: آیت الله سلیمانی همواره با راهنمایی خود زمینه ساز وحدت و انسجام و کمک به حل مشکلات بوده اند.
وزیر کشور با قدردانی از تلاش های استاندار سابق سیستان و بلوچستان گفت: دولت بنا دارد از علی اوسط هاشمی استاندار سابق این استان در جای مناسب و موثرتری استفاده کند.
وی انتخاب استانداران را همراه با فراز و فرودهای بسیار تا رسیدن به اجماع نسبی ذکر کرد و گفت: خوشبختانه در انتخاب استاندار فعلی سیستان و بلوچستان توانستیم بالاترین سطح هماهنگی و اجماع را ایجاد کنیم.
وزیر کشور ادامه داد: از دانیال محبی با حدود هشت سال فعالیت در سیستان و بلوچستان و دارا بودن سوابق اجرایی بسیار خوب توقع است که مجموعه برنامه هایی را که در چهار سال گذشته انجام شده را با قوت پیگیری و حجم سرمایه گذاری را افزایش دهد.
وی افزود: همچنین امید است با حمایت و راهنمایی بزرگان و با همکاری تمام دستگاه های اجرایی و حاکمیتی سیستان و بلوچستان بتوانیم گام های بلند تری را در این استان برداریم.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان نیز در این دیدار از اقدامات دولت در چهار سال گذشته در این استان قدردانی کرد و گفت: دولت در اوج تحریم ها و کم دستی های مالی به این استان توجه شایانی کرد که جای بسی قدردانی دارد.
آیت الله عباسعلی سلیمانی از زحمات استاندار سابق سیستان و بلوچستان قدردانی کرد و گفت: هاشمی استاندار سابق این استان فردی کاردان و بسیار توانمند در اجرای امور است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با آرزوی توفیق برای استاندار جدید سیستان و بلوچستان گفت: دانیال محبی استاندار جدید این استان اهل دین، متانت، تعامل و تعادل است.
امام جمعه زاهدان افزود: از محبی استاندار جدید که در دوره گذشته معاون استاندار سیستان و بلوچستان بودند می توان به عنوان حلقه وصل بین جامعه و استانداری یاد کرد.
آیت الله سلیمانی انتخاب محبی به عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان را در این برهه از زمان بسیار مناسب ذکر کرد و گفت: از وزیر کشور به دلیل این انتخاب قدردانی می کنیم.
به گزارش ایرنا وزیر کشور در بدو ورود به زاهدان مورد استقبال استاندار سابق و معاونان استانداری و شماری از مسئولان و فرمانده هان نظامی و انتظامی سیستان و بلوچستان و نمایندگان مجلس قرار گرفت.
وزیر کشور پس از استقبال در فرودگاه بین المللی زاهدان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با آیت الله عباسعلی سلیمانی دیدار کرد.
شرکت در آیین تکریم و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان که با حضور مسئولان استانی، نمایندگان مجلس، علما و سران، بزرگان و معتمدان طوایف شیعه و سنی استان در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می شود، از دیگر برنامه های سفر وزیر کشور به زاهدان است.
با تصویب هیات وزیران و طی حکمی از سوی رحمانی فضلی وزیر کشور دانیال محبی نیا به‌ عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان منصوب شد.
دانیال محبی نیا که پس از پیروزی انقلاب اسلامی دبیر هنرستان شهید رجایی بندرعباس بوده و بعد از آن به استخدام وزارت کشور درآمده است در دولت هشتم معاون سیاسی - امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان بود.
وی در دولت سازندگی و اصلاحات در وزارت کشور تا سطح معاون وزیر نیز مسئولیت داشته است.
علی اوسط هاشمی پیش از این سمت استاندار سیستان و بلوچستان را بر عهده داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار