کد خبر: ۵۲۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 12 November 2017
وبسایت اینترنتی روزنامه ینی شفق در گزارشی نوشت: رژیم اشغالگر قدس پس از انجام بزرگترین رزمایش نظامی، برای حمله ای شوک آور به حزب الله در جنوب لبنان آماده می شود و همزمان با این حمله، جبهه متحدی به رهبری آمریکا آماده عملیات در یمن و قطر است.

به نوشته ینی شفق، در چهارچوب نقشه از پیش طراحی شده، رژیم صهیونیستی به لبنان حمله خواهد کرد و عربستان به همراه امارات اقداماتی برای بی ثبات کردن قطر انجام خواهد داد.

این رسانه افزود: بر اساس طرح پیش بینی شده آمریکا، درگیری های مذهبی از خلیج فارس آغاز و تا عراق و سوریه کشیده خواهد شد که در پی آن تغییرات زیادی در نقشه جغرافیایی کشورهای منطقه رخ خواهد داد.

به نوشته ینی شفق، بر اساس اطلاعات دریافتی از منابع موثق، رژیم صهیونیستی به دنبال حذف حزب الله است و به همین دلیل نیروی هوایی ارتش اسراییل قصد دارد با 100 هواپیمای جنگی مدرن حملاتی سنگین و شوک آور به جنوب لبنان انجام دهد و در ادامه نیروی زمینی آنها وارد جنوب لبنان شده و ضربه آخر را به حزب الله بزند.

این رسانه نزدیک به دولت ترکیه همچنین اعلام کرد: مقامات رژیم اشغالگر قدس و امارات به دنبال طرحی برای تحت فشار قراردان و پاسخگویی ایران به مجامع جهانی در ارتباط با تحریک شیعیان بحرین و حمایت تسلیحاتی از حوثی های یمن هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار